5 Summer Fitness leuke ideeën

Leestijd: 7 notulen
5 Summer Fitness leuke ideeën

Het zonnige weer en de blauwe luchten van de zomer geven ons alle moeite om naar buiten te gaan en in beweging te komen. Of we nu genieten van de tijd in de tuin, een picknick houden of naar het strand gaan, de meesten van ons zijn van nature meer geneigd om actief te zijn tijdens de warmere maanden. En de zomer is de ideale tijd om gezonde fitnessgewoonten te beginnen die je het hele jaar door kunt houden.

Waarom is de zomer zo goed voor fitness? Het is gemakkelijker om gemotiveerd te blijven wanneer onze fitnessactiviteiten leuk en gevarieerd zijn. Dat betekent niet dat je het hele jaar door niet kunt genieten van fitnessplezier, maar het zonnige, gastvrije weer doet zeker geen pijn. Zomer en fitness gaan hand in hand!

Ook zeggen experts dat het binnen 10 weken na het starten van een nieuwe gezonde actie waarschijnlijk een gewoonte wordt die we automatisch zullen blijven doen. [1] En met enkele weken warm weer voor de boeg, is het volkomen logisch om nu te beginnen en die zomerse fitnessmotivatie door te laten gaan! Ga aan de slag met deze 5 zomerfitness-tips.

# 1 Bepaalde leuke zomer fitnessdoelen

De eerste stap in een fitnessplan is om een aantal doelen te stellen. Stel dus leuke fitnessdoelen in voor de zomer en houd ze aanspreekbaar en haalbaar. Je doelen moeten specifiek zijn, maar niet zo moeilijk dat ze buiten bereik of belastend aanvoelen. Kleine bedoelingen gaan een lange weg. Stel eenvoudige doelen zoals drie dagen per week een dag per dag een half uur per dag actief bezig te zijn en zich ertoe te verplichten om minstens één keer per week iets nieuws en anders te proberen om het leuk te houden!

Maak een lijst met zomergeschiktheidactiviteiten die je graag zou willen proberen en leg een plan op om het voor elkaar te krijgen! Of als u wilt vasthouden aan vertrouwde activiteiten zoals fietsen of wandelen, kies elke keer een nieuwe route of bestemming om het interessant te houden. Wat je ook doet, het vinden van manieren om het te verwarren, maakt het leuker en het is ook leuk om je vrienden en familie erbij te betrekken! Als het je doel is om elke dag in beweging te komen, maakt het niet uit hoe je het doet, dus wees creatief!

# 2 Ga buiten en geniet van zomerfitnessactiviteiten

Naast de fysieke voordelen om buiten te komen en meer te bewegen, kan tijd buitenshuis ook positieve effecten hebben op de geestelijke gezondheid en het welzijn. [2] Onderzoekers hebben buitenactiviteiten zoals wandelen gekoppeld aan betere concentratie, creativiteit, probleemoplossing en multitasking. [2], [3]

Profiteer van het zomerweer om activiteiten uit te proberen die u nog nooit eerder hebt geprobeerd of die geen optie zijn als het koud is. Hier zijn enkele leuke buitenactiviteiten om toe te voegen aan je zomerse workoutroutine:

Ultieme frisbee: Een gemiddeld spel duurt ongeveer zes minuten en verbrandt ongeveer 54 calorieën. [4] Je gaat aan je oog-hand coördinatie werken terwijl je calorieën verbrandt, maar je zult zoveel plezier hebben dat je dat deel waarschijnlijk zal vergeten!

Badminton spelen: Een badmintonspel van 15 minuten verbrandt ongeveer 77 calorieën, en dat terwijl je een sociaal spel speelt! [4] Degenen onder u die über competitief zijn, zullen waarschijnlijk nog meer gaan branden. Dit is een geweldige game om uit te brengen tijdens zomerse cookouts.

Strand volleybal: Pak een bal en ga met een paar vrienden naar het strand! Beachvolleybal verbrandt ongeveer 136 calorieën in 15 minuten, of probeer in plaats daarvan watervolleybal! [4] Het verbrandt niet zo veel calorieën (51 elke 15 minuten) maar het is net zo leuk.

Minigolf (of driving range): Minigolf is een favoriete zomeractiviteit en het is ook gezinsvriendelijk. Een spel van 20 minuten verbrandt 68 calorieën. [4] Of ga in plaats daarvan op de driving range!

Paddle Board: Dit is een geweldige workout voor het hele lichaam. Het werkt je kern, armen, onderlichaam - alles! Hoeveel calorieën je verbrandt, hangt ervan af of je knielt of staat en hoe hard je jezelf drijft (doe het eerst rustig!). Sommige experts hebben een halfuur stand-up paddleboarden gelijkgesteld aan zes kilometer hardlopen. [5]

kajakken: Volg een begeleide kajaktocht om een nieuw uitzicht op een lokaal meer of een rivier te krijgen. De meeste kajakverhuur is per uur en kajakken verbrandt elke 45 minuten ongeveer 255 calorieën. [4] Neem een vriend mee en neem een tandem-kajak om het plezier te verdubbelen!

Rolschaats: Of je nu kiest voor rollerblaadjes of old school gaat, roller skating is een leuke outdoor-activiteit voor alle leeftijden en het verbrandt ongeveer 240 calorieën per half uur. [4] Zorg er wel voor dat je wat beschermende kleding draagt voor het geval dingen een beetje hobbelig worden!

Er zijn ook tal van manieren waarop je tijdens je normale dag meer activiteiten kunt ondernemen om de fitnessdoelen voor de zomer te behalen. Bedenk hoe u uw gebruikelijke dagelijkse routine actiever kunt maken en uw spieren vaker kunt gebruiken. Probeer buiten telefoongesprekken te voeren en loop terwijl je praat. Loop of fiets naar je werk om je wekelijkse winkel te halen of om kleine boodschappen te doen wanneer je kunt. Of maak gewoon een wandeling tijdens uw lunchpauze.

# 3 Vind workouts voor het hele gezin

Wat is beter dan naar buiten gaan voor wat fitnessplezier? Het gezin meenemen! Help uw gezin gezond en actief te houden door zomerfitnessuitstapjes te plannen met het hele gezin.

Afhankelijk van hun leeftijd kun je kinderen betrekken bij een aantal van de hierboven genoemde zomeractiviteiten, maar er zijn andere activiteiten die perfect zijn voor gezinsactiviteiten. Door kinderen op de schommels te duwen, werk je met je armen, rug, kern en bilspieren, en hier zijn 8 gezinsvriendelijke zomervakantiemogelijkheden die je een geweldige workout zullen geven.

8 Zomer Familie Oefening Activiteiten

  1. hinkelen: Wees niet gewoon een toeschouwer! Je kunt ook spelen en genieten van een beentraining terwijl je wat quality time met je gezin doorbrengt.
  2. Label: Dit klassieke spel is geweldig om iedereen rond te laten rennen en giechelen.
  3. Racquetball: Speel in je achtertuin of neem een racquetball naar het strand of park voor puur plezier en een cardiotraining in de zon, plus het is geweldig om kinderen te helpen met coördinatie.
  4. Rounders: Ga naar een nabijgelegen park voor wat batting-oefeningen of improviseer een klein familiespel. Stel een beloning in voor het scoren van een Rounder!
  5. Pick-up voetbal: Het voetbalseizoen is mogelijk voor de zomermaanden, maar waarom ga je niet naar het voetbal en heb je een beetje plezier voor het hele gezin. Je hebt niet eens een formeel doel nodig, gebruik gewoon je fantasie. Een balletje slaan in de tuin van het park is een geweldige work-out voor de zomer.
  6. Waterballonnen: Vul wat waterballonnen op een warme dag en neem het ultieme gevecht in je tuin. Zorg er wel voor dat iedereen de ballontjes achteraf opruimt!
  7. Zwemmen (of betredend water): Als je kinderen goede zwemmers zijn, ga dan naar het zwembad en neem ook wat poolspelletjes mee. Zwemmen en trappelwater zijn geweldige oefeningen.
  8. Catch / Fetch: Laten we eerlijk zijn, huisdieren zijn ook familie! Speel een hybride game van vangen en halen om je pup leuk te maken.

# 4 Concurreer met vrienden voor motivatie voor zomergeschiktheid

Als je een draagbaar fitnessapparaat hebt, is het concurreren met vrienden voor de meeste stappen, trainingen of verbrande calorieën elke week een uitstekende manier om gemotiveerd te blijven en het kan heel leuk zijn. Je kunt ook een fitness-app op je smartphone downloaden en online verbinding maken met vrienden voor een gezonde wedstrijd. De inzet omhoog met een prijs! Misschien krijgt de winnaar het volgende weekend een gratis brunch, of een zelfzorgtraktatie.

Onderzoekers testten de effecten van sociale competitie op fitnessmotivatie met 800 vrijwilligers gedurende een periode van 11 weken, waarbij de vrijwilligers werden opgesplitst in vier groepen van elk 200 vrijwilligers, waarvan er één een controlegroep was. [6] Ze testten de impact van individuele competitie, teamondersteuning en teamcompetitie en gebruikten een fitnesswebsite om hun workouts te loggen met dezelfde prijzen die aan elke groep werden toegekend voor het doen van meer activiteiten. Het was niet verwonderlijk dat de competitieve groepen de overhand hadden, meer dan een verdubbeling van de activiteit van de niet-competitieve team support groep. [6]

Dus, zoek deze fitnessbuddy deze zomer en speel online of in persoon. Je zult op die manier veel leuker zijn, en het zal je helpen betrokken en gemotiveerd te blijven in de richting van die zomer fitnessdoelen!

# 5 Geniet van gezond en fit reizen

Reizen in de zomer is iets waar we naar uitkijken het hele jaar door, en actief en gezond blijven tijdens het reizen kan nog leuker zijn dan wanneer je thuis bent, want er zijn zoveel nieuwe plekken om te verkennen en gezonde lokale voedselopties om te proberen.

Dus maak een spelplan om op schema te blijven terwijl u reist! Dat betekent niet dat je elk aspect van je reis moet plannen en de spontaniteit moet wegnemen, doe gewoon een beetje voorbereidend werk zodat je opties hebt. Neem deel aan dagelijkse activiteiten en kies gezondere voedzame opties tijdens uw reis. Probeer indien mogelijk een hotel met een fitnessruimte te boeken en doe vooraf wat onderzoek online om de beste mogelijkheden te vinden voor sightseeing en het verkennen te voet. U kunt een lijst met activiteiten maken om uit te kiezen en noteer waar u fietsen of kajaks in de buurt van het hotel kunt huren.

Terwijl je aan het inpakken bent, leg je je trainingskleding en schoenen erop zodat ze gemakkelijk te bereiken zijn, want er gaat niets boven het krijgen van een mini-workout na aankomst voor het afschudden van de effecten van reizen. En omdat reizen uitdroogt, vooral als u vliegt, wordt u gehydrateerd voordat u weggaat en drinkt u water tijdens het reizen. Pak ook een aantal gezonde snacks in voor de reis. Vliegtuigvoedsel is niet altijd het gezondst en snacks die op luchthavens worden gekocht, zijn vaak prijzig.

Zorg ook voor je vertrek dat je je darmgezondheid een boost geeft een probioticum toevoegen aan uw dagelijkse wellnessroutine. Er is niets ergers dan een ongelukkige maag te krijgen in het midden van je reis. U kunt ook overwegen een a mee te nemen reinigen en detox supplement net zoals reisvriendelijke appelciderazijncapsules.

Zorg goed voor jezelf met downtime en blijf gehydrateerd

Actief blijven is belangrijk voor uw algehele gezondheid en conditie, maar downtime is ook belangrijk. Geef je lichaam voldoende tijd om te rusten en te herstellen deze zomer en blijf gehydrateerd voor een betere gezondheid. Probeer te ontspannen met Mellow Mag aan het einde van een actieve zomerdag voor een verfrissende dosis magnesium om je lichaam te helpen ontspannen enspanning. Het helpt ook gezonde spieren en botten ondersteunen.

En houd jezelf en je gezin gehydrateerd in warm zomerweer door onweerstaanbare waterinfusies te mengen.

Geniet van Summer Fitness Fun

Geniet nu van de gezondste zomer door de 5 tips hierboven te proberen, want fitness is onderdeel van je zomervakantie. Stel zomergeschiktheidsdoelen en verken een verscheidenheid aan zomeractiviteiten om gemotiveerd te blijven, zelfs tijdens uw reis. Maar vergeet niet om gehydrateerd te blijven, draag je zonnebrandcrème en krijg voldoende downtime om te herstellen!

Heb je nog meer ideeën om te delen? Vertel ons alles over je leuke zomerfitnessactiviteiten in de comments hieronder!

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Voetnoten & Referenties

  1. Het gezond maken van de gezondheid: de psychologie van de 'gewoontevorming' en de huisartspraktijk. US National Library of Medicine.(Bezocht 06/08/2018) []
  2. Biophilia: beïnvloedt visueel contact met de natuur gezondheid en welzijn? US National Library of Medicine. National Institutes of Health. (06/08/2018) [] []
  3. Hit the Trail: Study zegt dat wandelen de creativiteit kan stimuleren. Greatist. (06/08/2018) []
  4. Calorieën verbrand door training. MyFitnessPal. Gebaseerd op een gewicht van 150 lbs. (06/08/2018) [] [] [] [] [] []
  5. Top 5 wateractiviteiten voor het verbranden van calorieën. Mannendagboek.(2018/06/11) []
  6. Motivatie om te oefenen nodig? Probeer een beetje gezonde competitie. CBS Nieuws. (Toegankelijk 06/11/2018) [] []

Laat een antwoord achter

Hoofdmenu

voorkeuren

  • Valuta
  • Taal
  • Levering Land
Hoofdmenu

Internationale sites