Algemene voorwaarden voor partners

Definitie

Een erkend filiaal is geregistreerd swanson.nl website gebruiker die geautoriseerd is door Swanson als promotor voor de goederen en diensten die door deze website worden aangeboden.

De term "aangesloten" wordt gebruikt als een generieke beschrijving van een prestatiegebaseerde commissie-verdienrelatie voor het promoten van de Swanson merk door het delen van onze goede aanbiedingen, informatie en klantrelaties.

Aangesloten partners kunnen op verschillende manieren met ons samenwerken, waaronder:

  • Agent of agentschap
  • Makelaar of Makelaardij
  • Business Development Manager
  • invloed
  • marketeer
  • Uitgeverij
  • Reseller voor dropshipping
  • Exclusief merk
  • Exclusieve zenderleverancier
  • of een andere partner die integraal deel uitmaakt van de positieve ervaring van onze gedeelde klant met ons merk, onze producten en diensten.

Gelieerde ondernemingen kopen, verkopen en verkopen zelf geen producten, maar ook niet; introduceren en beheren groothandel bestellingen voor wederverkopers die dat doen, or promoten via de website rechtstreeks naar de finale kleinhandel verbruikers.

Wederverkopers kunnen ook gelieerde partijen zijn wanneer ze optreden als tussenpersoon bij verkooponderhandelingen voor directe levering aan een klant. Er zijn echter geen commissies verschuldigd voor de eigen bestellingen van de gelieerde wederverkoper.

Wederverkopers die ook geregistreerd zijn als aangeslotenen, kunnen bonuswinkelcredits ontvangen voor; Monsters, merchandising, reizen en uitgaven - budgetten zijn beschikbaar voor hetzelfde tarief voor de Affiliate die bestellingen beheert of de directe wederverkopers - maar niet beide.

Deze overeenkomst kan van tijd tot tijd worden bijgewerkt en eventuele materiële wijzigingen worden aan uw geregistreerde gemeld swanson.nl account-e-mail en beschikbaar voor beoordeling en acceptatie bij uw volgende login.

De betaling van commissies op herhaalde custom is op de verwachting van voortdurend relatiebeheer en promotie van de Swanson merk, in ruil voor de reguliere commissie-inkomsten van dergelijke relaties.

Deze overeenkomst kan op elk moment door een van beide partijen worden beëindigd met een opzeggingstermijn van 30 dagen in het eerste jaar, een opzeggingstermijn van 90 dagen na een verkoop van 1 jaar, een opzeggingstermijn van 180 dagen na een periode van 5 jaar en 356 dagen na een periode van 10 jaar. Commissies blijven betaald voor alle verkopen die binnen de opzegtermijn zijn voltooid.

Elke periode van 90 dagen of meer na uw eerste verkoop, zonder verdere verkoop, wordt beschouwd als onderworpen aan beoordeling van een geaffilieerd account voor opschorting, waarbij herstel wordt beschouwd als een nieuwe relatie. Deze periode kan tijdens bètatestperioden of lanceringen van nieuwe bedrijven worden verlengd of er wordt van afgezien.

verwachtingen

Voor uw aandeel in het vertegenwoordigen van de Swanson merk en ons delen in onze Mission Statement, zult u communiceren met contacten, potentiële klanten en bestaande klanten met professionele inrichting en zich houden aan onze gemeenschap Gedragscode.

U maakt gebruik van de relevante beschikbare Swanson merkbronnen van deze website, en communiceer met uw Account Manager eventuele aanvullende bronverzoeken of relevante feedback, voor onze evaluatie- en verbeteringsmogelijkheden.

U analyseert de verkooppunten, het publiek, het bestaande bereik, de beschikbare ruimte, de prijsstelling en de budgetten van uw wederverkoper bij het samenstellen van aanbevolen productorders voor opslag met het oog op een gezonde omzet van verse voorraad en herhaalbestellingen.

U zult positieve feedback van klanten die tevreden zijn met hun ervaring aanmoedigen, en tickets ondersteunen voor problemen die verdere communicatie of acties vereisen om volledige klanttevredenheid en positieve feedback te bereiken.

U zult alle systemen gebruiken in de geest van collaboratieve en duurzame marketing, promotie en verkoop om echte toegevoegde waarde toe te voegen in het vergroten van het publiek en de klantenbasis voor de Swanson merk en rapporteer aan uw accountmanager bugs, fouten of weglatingen die schadelijk kunnen zijn voor dit doel.

U verstrekt alle nodige gegevens om uzelf, uw organisatie, team- en accountgegevens te identificeren onder onze Privacybeleiden respecteren hetzelfde voor onze klanten - in zoverre dat gegevens die u zichtbaar hebt alleen voor de interactie tussen klanten zijn, de Swanson merk en partners.

Er mogen geen gegevens worden geëxtraheerd of opgeslagen in andere systemen voor enig ander doel dan deze doelen op dit moment of in de toekomst onder de relevante wetten, voorschriften en morele verplichtingen op het gebied van gegevensbescherming.

U zult de lokale regels en voorschriften van de Advertising Standards Authority respecteren in alle promotionele afbeeldingen en informatie, inclusief; beperkingen voor nauwkeurigheid, formulering, claims, ingrediënten, certificering, licenties, patenten, handelsmerken en andere noodzakelijke autorisaties of inspanningen.

U zult identificeren Authentic Produce Limited van https://swanson.nl als partners voor het delen van gegevens in uw gepubliceerde en overeengekomen privacybeleid voor uw klantrelaties onder de Europese GDPR-regelgeving en andere nationale wetgeving inzake gegevensbescherming.

Merkbepalingen

Wij bieden de volgende systemen, diensten en informatie voor uw vertegenwoordiging van de Swanson merk in het bedienen van onze gedeelde klanten voor een eerlijke en wederzijdse beloning door samenwerking, commissies, voordelen en terugkerende klanten van tevreden klanten ...

commissies

We respecteren dat uw vertrouwde doelgroep en contacten belangrijk en waardevol voor u zijn, en ze hebben vaak een ruime keuze aan merken, dus verwachten natuurlijk dat u het beste kiest voor de waarde en service die ze verdienen voor hun goede aangepaste vertrouwen in ons allemaal.

Met betrekking tot de kosten voor het introduceren van uw contacten bij Swanson, bieden wij een motiverende commissiestructuur die is ontworpen om u vertrouwen te geven in uw introducties - door beloningen voor het delen van marges voor u; beloning, promotionele inhoud, tijdige en accurate klant-, product- en verkoopgegevens, transparante systemen en vertrouwen in onze goederen en diensten op basis van uw aanbevelingen en persoonlijke reputatie voor onze gedeelde promotiedoelen.

Om je te belonen voor de kosten van je tijd voor promotie Swanson voor elk contact dat u introduceert, hebben we een uniek gestructureerde commissieberekening ontworpen.

De waardeberekeningen van de commissie zijn gebaseerd op de grootste kosten, namelijk het opbouwen en beheren van uw persoonlijke relaties per contact van elke omvang, en de natuurlijke eis dat schaalvoordelen worden gecreëerd en doorgegeven aan klanten via volumekortingen met een groter publiek van wederverkopers.

Commissie van derden

Alle waarden zijn in Britse ponden en omgerekend naar uw lokale wisselkoers.

Alle tarieven zijn gebaseerd op verkopen binnen een enkele Gregoriaanse kalendermaand, de totalen worden op de 1e van elke maand gereset.

  • 20% commissie op verkoop
    • tot £ 1.000 per maand
  • 15% commissie op verkoop
    • van £ 1.000 tot £ 10.000 per maand
  • 10% commissie op verkoop
    • van £ 10.000 tot £ 100.000 per maand
  • 5% commissie op verkoop
    • van £ 100.000 tot £ 1.000.000 per maand

More! ...

bonussen

Monsters & Merchandise

Alle aangesloten partners verdienen een budget van 1% aan winkelkrediet van alle totale bevestigde verkopen voor monsters en merchandise voor uzelf of levering aan uw klanten, vrienden en familie.

Winkelcredits worden aangemaakt na een bevestigde Orderbetaling en zijn 1 jaar geldig.

Reiskosten

Partners die in een maand meer dan £ 10.000 verkopen, ontvangen een extra budget van 1% voor reis- en onkosten die kunnen worden geclaimd via het CRM-systeem door het verstrekken van betalingsbewijzen en detaillering van de klanten die zijn bezocht of bezocht en de bijbehorende vergadernota's. Dit budget kan ook op uitnodiging worden gebruikt voor Affiliate congresevenementen.

Andere bonussen

Van tijd tot tijd kunnen we andere in de tijd beperkte bonussen aanbieden voor het bereiken van doelen of in samenwerking met partnermerken, deze zullen per e-mail aan u worden meegedeeld en zichtbaar zijn in Mijn account> Partnergebied> Bonussen.

Commissie voorbeelden

Voor verkopen met één kalendermaand.

  • £ 1.000 in de verkoop zou verdienen:
    • = £ 200 (20%)
    • + £ 10 Store-tegoed (1%)
    • Totale winst £ 210 (21%)
  • £ 10.000 in de verkoop zou verdienen:
    • £ 200 +
    • £ 1.350 = £ 1.550 (15%)
    • + £ 100 Store-tegoed (1%)
    • Totale winst £ 1.650 (16,5%)
  • £ 100.000 in de verkoop zou verdienen:
    • £ 200 +
    • £ 1.350 +
    • £ 9.000 = £ 10.550 (10%)
    • + £ 1.000 winkelkrediet (1%)
    • + £ 1.000 Bonus voor reizen en kosten (1%)
    • Totale winst £ 12.550 (12,5%)
  • £ 1,000,000 in de verkoop zou verdienen:
    • £ 200 +
    • £ 1.350 +
    • £ 9.000 +
    • £ 45.000 = £ 55.550 (5,5%)
    • + £ 10.000 winkelkrediet (1%)
    • + £ 10.000 Bonus voor reizen en uitgaven (1%)
    • Totale winst £ 75,550 (7,5%)

Uiteraard zou u voor de beste commissie-inkomsten een team van klantrelatiebeheerders werven en beheren voor winkelbezoeken en vergaderingen.

Uw inkomsten blijven echter net zo voorspelbaar als uw verkopen - en uw klantrelaties blijven de uwe gedurende de levensduur van uw klant, zolang ze minstens één bestelling binnen het jaar (365 dagen) plaatsen.

Verkoopberekening

Alle waarden worden berekend voor Retail- en Wholesale-producten en -diensten op bevestigde verkoopfactuurwaarden, exclusief belastingen en verzendkosten.

Hoogwaardige artikelen (meer dan £ 35 per eenheid detailhandel en meer dan £ 15 per eenheid groothandel) kunnen lagere commissietarieven hebben, zoals gespecificeerd in uw feeds voor filiaalgegevens, om een grotere prijsconcurrentiepositie en klantwaarde voor deze artikelen mogelijk te maken - hoewel de aard van artikelen met een hogere waarde betekenen doorgaans hogere commissiebedragen per artikel per eenheid.

Kortlopende voorraad zal worden uitgesloten van commissiebetalingen en totalenberekeningen met betrekking tot de extreme onder de kostprijs verdiscontering die nodig is om ze aantrekkelijk te maken voor aankoop vóór het verstrijken, in het belang van het minimaliseren van verspilling en het werken als een promotietool met beperkte beschikbaarheid.

Monsterbestellingen, kortingsbonnen en winkelcredits worden uitgesloten van commissieberekeningen.

Klanten met kredietvoorwaarden tellen mee voor de totale verkoopprovisieberekeningen binnen de maand na de facturering, daarom zullen backorder- of forward-productieorders worden opgenomen zodra ze gereed zijn voor verzending of levering.

De totalen voor de berekening worden op de 1e van elke maand om 00:00 UTC gereset.

Verkoopbevestiging voor commissiebetaling

Verkopen worden geacht verschuldigd te zijn voor commissie na betaling en het verstrijken van de relevante terugboekingsperiode voor de gebruikte betaalmethode. Met bankoverschrijvingen kan dit enkele dagen zijn, terwijl dit met creditcards tot 90 dagen kan zijn.

Voorafgaande betaling vóór het verstrijken van het terugboekingsvenster wordt dan aangeboden aan goedgekeurde partners met een geschiedenis van 90 dagen verkoop zonder terugboekingen, voor eerdere betaling op de laatste werkdag van de maand volgend op de betaling.

Swanson factureert alle commissies en plant betalingen voor uw gemak en regelmatigheid bij het ontvangen van verschuldigde betalingen met minimale administratie, met verklaringen via de website-login.

Terugboekingen die zijn bevestigd na eventuele commissiebetalingen, worden verlaagd van de verkopen in de maand op het moment van de oorspronkelijke factuur.

Klanten met kredietvoorwaarden tellen in de maand na betaling voor commissiebetaling.

Klanten met kredietvoorwaarden van derden tellen voor commissiebetaling in de maand na betaling door de externe kredietaanbieder.

Aangesloten gebied

Het volgende wordt geactiveerd in Mijn account> Partnergebied wanneer uw partneraccount is goedgekeurd:

Netwerk

Stel uw gelieerde partners, partners, teams, teamleiders en superteamleiders in en bekijk ze met netwerkresultaten en statistieken.

Lifetime klanten

Al uw klanten zolang ze actief blijven door in de afgelopen 365 dagen een bestelling te hebben geplaatst.

Klanten die de afgelopen 365 dagen niet hebben besteld, worden gemarkeerd als Sluimerend en beschikbaar voor elke partner om als nieuw prospect contact op te nemen.

instellingen

Uw betalings-e-mail, meldingen en aangepaste partner-ID.

URL's

Genereer partner-URL's voor elke bestemmingspagina op onze website, inclusief een optionele campagnenaam voor uw eigen website en e-mail Analytics-opname en -analyse.

Website Direct Links

Voeg uw website (s) toe ter goedkeuring om te worden herkend als Affiliate links voor any link die afkomstig is van die website zonder dat de ref= verwijzingsvariabelen van partners voor zowel gemak als vertrouwelijkheid van onze partnerrelatie indien gewenst.

Customer Relationship Management (CRM)

Voor transparantie en samenwerking bij het beheren van klantrelaties en een uitstekende service, wordt op de website een CRM-systeem aangeboden voor goedgekeurde gelieerde ondernemingen.

Het CRM-systeem wordt aan u beschikbaar gesteld zodra u bent goedgekeurd als affiliate en omvat:

Voor alle websiteklanten

U kunt het volgende zien: Filiaalnetwerk, Creatieven, Betalingen, Verwijzingen, Bezoeken, Klanten, Verkoop, Facturen, Betalingen, Zendingen, Restituties, Retouren, Credits, Kortingen, Betalingen, Promoties, Evenementen, Nieuwsbrieven, Vouchercodes, Bronnen, Banners, Branding, campagnes.

Alleen voor groothandelklanten

U kunt ook hun gerelateerde zien: Accounts, Boekingen, Contacten, Oproepen, Opmerkingen, E-mails, Kosten, Feedback, Live Chats, Vergaderingen, Bronnen, Datafeeds, Bestelformulieren, Presentaties, Netwerk, Taken en Ondersteuningstickets.

Affiliates

Verwijzingen

Een geregistreerde bezoeker die een website-account aanmaakt na uw verwijzing.

Verwijzingen worden 90 dagen na het laatste bezoek, de link of de codetoepassing aan een gelieerde onderneming gecrediteerd

Verwijzingen van meerdere aangeslotenen binnen een periode van 90 dagen worden gelijk verdeeld over de aangesloten aangeslotenen.

bezoeken

Een bezoek wordt vastgelegd met behulp van webbrowser-cookies die zijn gegenereerd op basis van; goedgekeurde verwijzingslinks, goedgekeurde verwijzingswebsites of de toepassing van de unieke vouchercode van een partner bij het afrekenen.

Bezoeken worden 90 dagen na het laatste bezoek, de link of de codetoepassing bijgeschreven op een partner.

Bezoeken van meerdere aangeslotenen binnen een periode van 90 dagen worden gelijk verdeeld over de aangesloten aangeslotenen.

Klanten

Elk contact dat u hebt doorverwezen of rechtstreeks in de CRM hebt toegevoegd en een bevestigde aankoop doet.

accounts

Wanneer een klant een account opent, kan deze bovenliggende account worden gebruikt voor verbinding en samenwerking met meerdere collega's in dezelfde organisatie.

Leidt

Een contactpersoon die in het CRM-systeem is geregistreerd voor het beoordelen van hun websites, winkels en communicatie, maar nog niet is gecontacteerd om hun interesse en vereisten te bespreken.

vooruitzichten

Een contactpersoon die is geregistreerd in het CRM-systeem en die zich via uw gelieerde link bij de website heeft geregistreerd of zelf als website-gebruiker is geregistreerd.

Lifetime klanten

Uw klanten blijven voor altijd van u, zolang u hun bestellingen blijft aanschaffen en onderhouden, zolang ze binnen het jaar (365 dagen) ten minste één bestelling plaatsen.

Klanten die 365 dagen lang geen bestelling hebben geplaatst, worden gemarkeerd als Sluimerend en beschikbaar voor elke Partner om opnieuw contact op te nemen als een nieuwe Prospect.

Klantcommunicatie

Alle klantcommunicatie met onszelf of met uzelf moet worden vastgelegd in het CRM-systeem voor transparantie en samenwerking bij het bieden van een naadloze merkenservice.

Overeenkomsten

Een lijst met alle door u en uw klanten vereiste of ondertekende overeenkomsten.

Boekingen

Een dagboek van u en de boekingen van uw klant voor oproepen, vergaderingen, services en ondersteuning.

gesprekken

Het is nog steeds sneller om te praten dan te typen, uw informatiebandbreedte te vergroten door met ons en uw klanten te praten en hier de oproepnotities bij te houden voor oneindig geheugen en samenwerking.

Comments

Wanneer de opmerking van uw klant op iets op de website staat, kunt u deze hier zien voor het volgen van hun betrokkenheid en interesses.

emails

Ontvangen

Alle e-mails die vanuit de e-mail van de klant naar onze helpdesk worden verzonden, worden hier automatisch geregistreerd en alle e-mails die u rechtstreeks ontvangt, kunt u hier handmatig opnemen.

Verzonden

Alle e-mails die afzonderlijk of naar een gerichte segmentgroep worden verzonden via de CRM.

Sjablonen

E-mailsjablonen voor veelgebruikte proactieve communicatie en reacties. Verfijn en hergebruik de meest fraai vervaardigde communicatie voor snellere distributie bij het bedienen van gemeenschappelijke behoeften.

transactionele

E-mails gegenereerd door het systeem om klanten berichten te sturen over hun gebruikersaccount, website-interacties of bestellingen.

uitgaven

U kunt hier reis-, entertainment- en administratiekosten registreren om deze toe te wijzen aan klanten voor het beoordelen van de totale kosten voor het onderhoud van elke klant, account of groep in verhouding tot uw verdiende commissies.

terugkoppeling

Alle feedback die uw klanten achterlaten op de website, producten of diensten.

We moedigen uw voortdurende feedback op producten, diensten en systemen aan om uw aanbod te versterken, u tijd te besparen bij eventuele herhalingsproblemen en klanten de best mogelijke service en waarde te bieden - en we zullen per e-mail om hetzelfde vragen van onze gedeelde klanten om te helpen verzeker uw eigen tevredenheid met onze gecombineerde diensten.

Al uw klantfeedback op de website en producten is beschikbaar voor u om reacties in het CRM-systeem te bekijken en te suggereren of te bewaken.

Brieven

Soms moeten we originele documenten, gescande scans en printmateriaal posten, deze hier net zo gemakkelijk genereren en loggen als e-mails.

Soms ontvangen we ook brievenpost, slaan hier een foto of scan op.

Live chat

Afschriften van live chats die u of wij met uw klanten hebben gehad.

vergaderingen

Datums, tijden, plaatsen en notities van persoonlijke vergaderingen die u in toekomstige mededelingen kunt opnemen en waar nodig kunt raadplegen. Kosten kunnen waar relevant ook worden gekoppeld, omdat er zelden zoiets bestaat als een gratis lunch.

taken

Alle beloofde taken die we hebben voor de onboarding, het onderhoud en de ondersteuning van klanten die niet worden behandeld in andere communicatie of interacties.

Promotions

Evenementen

Af en toe kunnen we exposeren op beurzen of andere evenementen, details, aanwezigheid en prospects kunnen allemaal tegen elk worden vastgelegd.

nieuwsbrieven

U kunt een kopie zien van alle e-mailnieuwsbrieven en op welke van uw klanten bent geabonneerd en deze hebt ontvangen, zodat u kunt zien wat elke klant van u kan zien en wanneer de ontvangen, geopend en erop geklikt.

Selecteer aangesloten partners kunnen ook worden uitgenodigd om samen te werken bij het creëren van gerichte nieuwsbrieven binnen de CRM.

Vouchercodes

Deze zijn uniek voor elke marketingcampagne en affiliate voor het bijhouden van alle bijbehorende bezoeken en verwijzingen die niet via web- en e-maillinks binnenkomen.

Middelen

banners

Voor het web geoptimaliseerde grafische afbeeldingen met onze nieuwste branding, promoties en aanbiedingen voor weergave op uw website of aan uw gelieerde ondernemingen.

branding

Consistentie in communicatie en presentatie van ons merk geeft het vertrouwen van de klant in onze professionaliteit en veiligheid bij het vertrouwen op onze identiteit en kwaliteitscontrole voor communicatie en goederen die ermee worden gepresenteerd.

Zorg er altijd voor dat u de nieuwste logo's, afbeeldingen en teksten in uw communicatie gebruikt namens onze goede merknaam en reputatie.

campagnes

Activa voor marketingcampagnes zullen beschikbaar zijn voor u om te bekijken, aan te passen, te vertalen, opnieuw te gebruiken of anderszins te creëren binnen merkrichtlijnen, en na goedkeuring van de afdeling Brandmarketing voor en onafhankelijk publiceren.

Data-Feeds

Productgegevens en afbeeldingen voor klanten om te analyseren en te importeren in hun eigen website, elektronische verkooppunten of logistieke systemen, idealiter met een integratie die dagelijks de laatste updates zal ophalen, zodat ze continu een kopie hebben van de laatste informatie die we publiceren .

De gegevens omvatten ook populariteitsranglijst en vooraf berekende waarden voor aanbiedingen en marges om klanten te helpen bij het beoordelen van ons assortiment en het aanbieden in lijn met hun beschikbare ruimte, klantbehoeften en bedrijfsmodel.

Bestelformulieren

Sommige mensen geven nog steeds de voorkeur aan spreadsheets om het aanbod van producten te analyseren en deze te gebruiken om hun bestellingen snel op te bouwen.

Deze gevulde spreadsheets kunnen rechtstreeks naar de website Basket worden geüpload om snel nieuwe offertes en bestellingen te maken.

presentaties

Deze webpagina's zijn het equivalent van diavoorstellingen of dekken met verticale navigatie om een verhaal te vertellen over ons merk, klantpropositie, regelmatige prestatiebeoordelingen of andere aangepaste presentatiebehoeften. Ze kunnen worden gepersonaliseerd voor specifieke resellerproposities op basis van hun specifieke behoeften. Feedback is altijd welkom over het soort sjablonen dat u nodig hebt om vertrouwen te wekken bij uw klanten en partners.

verkoop

Alleen voor verkoop aan wederverkopers; Bestellingen, facturen, betalingen, zendingen, retouren en credits zijn zichtbaar voor uw geruststelling en samenwerking bij het bewaken hiervan voor service level agreements en leveringsprestaties.

Ondersteuning tickets

Alle supporttickets van uw klanten en accounts zijn zichtbaar voor samenwerking bij het beantwoorden, onderzoeken, tasken en oplossen naar volledige tevredenheid van onze gedeelde klant.

Team netwerken

Let op: We hebben GEEN marketingplan op meerdere niveaus, piramide-verkoop of iets dergelijks, bieden dit niet en zijn nooit van plan.

Partners kunnen hun relatie met het merk niet uitbesteden, en alle websiteaanmeldingen zijn bedoeld voor unieke personen en mogen niet worden gedeeld met iemand anders in uw team.

Teams worden via een verbinding gekoppeld als groepen van afzonderlijke website-aanmeldingen, elk met hun eigen persoonlijke aanmeldingen voor gegevensbeveiliging en verantwoording.

Er is slechts één "niveau" voor gelieerde ondernemingen, en dit zal er altijd zijn - dit is voor kostenefficiënte waarde voor klanten en een respectvolle beloning voor regelmatige betrokkenheid bij de behoeften van uw klant uit uw ervaring met de Swanson merk.

Agency Teams of Partners delen eenvoudig commissie op basis van hun intern overeengekomen ratio's.

Introducenten verdienen slechts een in de tijd beperkte introductiecommissie gedurende 90 dagen vanaf de eerste bestelling - dit houdt geenszins een structuur met meerdere niveaus in, alleen een prestatiegerelateerde eenmalige introductiebonus.

Recruitment Referral Rewards

Als erkenning voor uw ervaring in het werken met ons merk en gedeelde klanten, bent u zeer goed geplaatst om nieuwe gelieerde bedrijven bij het merk te introduceren.

Om Affiliates te belonen voor het introduceren van nieuwe Affiliates, Agentschappen, Partners of Teams zullen we hetzelfde bedrag dat zij in commissie opnieuw verdienen voor alle Sales binnen 90 dagen na hun eerste verkoop aanbieden.

Dit geeft u een royale vergoeding voor het introduceren en onboarding van nieuwe Affiliates uit uw ervaring - en een manier om uw inkomsten te verhogen terwijl ervoor wordt gezorgd dat nieuwe Affiliate-wervingen voor doelgroepen zijn die we niet kunnen of kunnen bereiken, misschien via verschillende kanalen, geografische gebieden of mail lijst.

Agencies

partners

Als u als onderdeel van een team werkt aan het delen van het werk dat verband houdt met relatiebeheer, kunnen we uw partners toewijzen als aangesloten gelieerde ondernemingen waar alle commissiebetalingen gelijkelijk onder uw team kunnen worden verdeeld en afzonderlijk of allemaal aan uw verbonden bureau kunnen worden betaald.

Affiliate Partners gecombineerde maandelijkse verkopen worden gebruikt voor de berekening van uw totale maandelijkse verkopen en resulterende tierberekeningen.

Teams management

Alle Affiliate Management en uw Managed Affiliates gecombineerde maandelijkse verkopen zullen worden gebruikt voor de berekening van uw totale maandelijkse verkopen en resulterende tierberekeningen.

Teamleider

A Team Leader Affiliate zal Leads verzamelen en vooruitzichten bevestigen door marktonderzoek, telefoontjes, e-mails en vergaderingen voor latere verkoop en onderhoud uitsluitend bij jouw Team Affiliates.

Als u een team van verkoop- en servicepartners beheert, kunt u worden toegewezen als de Team Leader voor toewijzing van 10% van de totale commissie-inkomsten van uw team, en uw team wordt toegewezen 90% van alle directe totale commissie-inkomsten die u als Team Leader.

Super Teamleider

A Super Team Leader Affiliate laat uw eigen filialen leads verzamelen en vooruitzichten bevestigen door marktonderzoek, oproepen, e-mails en vergaderingen voor verdere verkoop en service uitsluitend bij jouw Team Affiliates.

Als u een team van leidende genererende filialen beheert, kunt u worden toegewezen als de Super Team Leader voor toewijzing van 90% van uw totale commissie-inkomsten, en uw team wordt toegewezen 10% van alle door de lead gegenereerde totale commissie-inkomsten die u als Super Team Leader.

Reis- en entertainmentkosten

Er wordt een budget van 1% van de totale omzet voorzien voor reis- en entertainmentkosten.

In het tijdperk van elektronische communicatie via e-mail, telefoongesprekken, videochat en schermuitwisseling en beoordelingen van CO2-emissies van zakelijke externe factoren en persoonlijke morele verplichtingen, zullen reisbijeenkomsten als optioneel worden beschouwd.

We respecteren persoonlijke vergaderingen die nodig zijn voor het opbouwen van een belangrijke relatie, met de verhoogde beschikbare gesprekstijd en persoonlijke beoordeling van de infrastructuur en capaciteiten van een bedrijf - hoewel we aanmoedigen om gegevens bij te houden voor het doel, de agenda en de resulterende informatie verzameld uit persoonlijke vergaderingen, gewoon om ons in staat te stellen deze bewegingen te rechtvaardigen en onze collectieve tijd en kostenefficiëntie te verantwoorden met een tastbaar rendement op deze investeringen.

Wij bieden normaal gesproken geen voorschotten of voorschotten voor reis- en onkostenvergoedingen zonder een overeengekomen tijdsbesteding, dit is te wijten aan onze aanzienlijke en gerichte investeringen in productontwikkeling, marketingactiva, systemen en diensten in de verwachting dat deze voldoende zijn voor u om uit te voeren zaken doen met.

Onze investering in de websitesystemen en -merken is om uw gelieerde onderneming in staat te stellen om te worden vergoed zonder onverwachte kosten of risico's, behalve uw eigen zelfbeheerde en onafhankelijke communicatie met klanten en prospects - dus uw investeringsrisico wordt al verondersteld in royale commissiewaarden en uw rendement wordt gegarandeerd door uw gekwalificeerde conversie van leadgeneratie naar terugkerende klanten.

Onze bedrijfskosten liggen bij het creëren van producten en diensten, en de uwe bij het creëren en beheren van verkoop en marketing - dus beide accounts kunnen nauwkeuriger zijn en een weerspiegeling zijn van onze respectieve inkomsten en uitgaven via dit beleid.

Buitengewone voorschotten of reis- en onkostenonderhandelingen kunnen worden aangeboden op basis van vooruitbetaling aan gelieerde ondernemingen met een bewezen staat van dienst en een bestaand klantenbestand, en rechtstreeks worden verminderd met verschuldigde commissiebetalingen.

Alle behouden of aanbiedingen voor reis- en onkostenfinanciering zijn beperkt tot 12 maanden vanaf de verloving, waarna uw commissie-inkomsten uw volledige uitgaven en verdere beloningen voor uw goede relatiebeheer moeten dekken.

Monsters

Een budget van 1% van de totale omzet zal worden verstrekt voor gratis monsters en Swanson merkartikelen, voor levering aan uzelf of uw klanten en betaald door uw website Store Credits om te gebruiken als u wilt.

beperkingen

deduplicatie

Wij doen niet ontdubbelen tegen pay-per-click (PPC) of andere interne marketingkanalen.

Kortingen

Houd er rekening mee dat we geen commissie betalen over orderkortingen of verzendkosten en servicekosten die ten laste komen - buitengewone onderhandelde kortingen, behalve die welke worden aangeboden in prijzen en promoties, zijn uitsluitend afkomstig van uw commissies, kosten en winkelcredits voor monsters en merchandise.

Cookie- en terugroepperiode

De cookie- en terugroepperiode is 90 dagen.

De retourtermijn van onze klant is 14 dagen.

Terugbetalingsperioden van de betaalmethode kunnen variëren op basis van de betaalmethode en de processor en er is geen commissie verschuldigd over bevestigde terugboekingen of frauduleuze bestellingen.

Pay per Click (PPC)

We hanteren een gesloten (PPC) beleid en beheren onze eigen interne PPC-campagnes via Google Ads en Shopping.

Tenzij expliciete toestemming is gegeven, is het een filiaal niet toegestaan directe PPC-koppelingen naar de Swanson.nl website.

A ffi liates wordt ook verzocht niet te bieden op merknaamvoorwaarden als ze PPC op hun eigen site gebruiken - noch afleidingen of spelfouten, inclusief, maar niet beperkt tot: Swanson.nl, Swanson.

Alle gelieerde partijen die bieden op merkvoorwaarden, kunnen uit het programma worden verwijderd en eventuele commissies worden geannuleerd.

Vouchercode-websites

We staan geen reclame toe voor Swanson.nl via vouchercode-websites.

Alle uitgegeven vouchercodes zijn voor speci fi catie op basis van prestaties.