8 Voedingsgeschenken voor hardlopers

Leestijd: 5 notulen
8 Voedingsgeschenken voor hardlopers

Op zoek naar de beste geschenken voor hardlopers? Als je een hardloper in je leven hebt, weet je waarschijnlijk now net hoe toegewijd ze zijn voor de sport en dat ze er voor de lange game in zitten. We lopen niet allemaal marathons, maar dat neemt niet weg hoe belangrijk het voor ons is om er keer op keer naartoe te gaan en die mijlen consequent in te loggen. En voor de meesten van ons is hardlopen gewoon niet bespreekbaar - we willen gewoon geen run missen.

Dus het beste cadeau dat je een hardloper kunt geven, is ondersteuning voor hun groei in de sport en voor snel herstel van de workout. U kunt dat doen door ze de gave van de juiste persoon te geven sportvoeding voor hardlopers. Hier zijn enkele van onze beste voedingskeuzes voor hardlopers.

# 1 Methylsulfonylmethane (MSM) poeder voor trainingsherstel

MSM stimuleert sterk kraakbeen, pezen en ligamenten om gewrichten te helpen beschermen. MSM kan ook helpen de spieren te verzachten tijdens herstel, antioxiderende effecten bieden ter bescherming tegen schade door vrije radicalen die verband houdt met door inspanning geïnduceerd spanningen helpen het immuunsysteem ondersteunen na de training.[1],[2] Onderzoek heeft aangetoond dat het mengen van 100 mg MSM per kg lichaamsgewicht in pre-workout water resulteerde in een toename van de totale antioxidantcapaciteit na het sporten in vergelijking met personen die geen MSM consumeerden vóór hun training.[2]

Dus geef je favoriete atleet een geschenk dat echt nuttig zal zijn in hun trainingsregime -MSM-poeder die gemakkelijk in hun waterfles voor of na de training past. Zie voor meer informatie over de voordelen van MSM- en MSM-doseringenDosering van MSM: Hoeveel moet u innemen?

# 2 Triple Pyruvate Electrolyte Complex — Premium elektrolyten zonder toegevoegde suikers

Elektrolyten zijn essentieel om hardlopers gehydrateerd te houden, maar veel elektrolytdrankjes zitten vol met toegevoegde suikers en ingrediënten die de gezonde levensstijl van een hardloper mogelijk niet ondersteunen. Onze Triple Pyruvate Electrolyte Complex levert de voordelen van belangrijke elektrolyten (calcium, kalium en natrium) waarvan bekend is dat het de spier- en zenuwfunctie ondersteunt, plus gestabiliseerd pyruvaat om de energieproductie voor fitnessactiviteiten aan te moedigen. Talrijke studies ondersteunen het gebruik van de individuele vormen van aanvullend pyruvaat bij de bevordering van gezonde cellulaire ademhaling en ATP-productie (cellulaire energie).[3]

Kijk ook eens Swanson Ultra 1.000 mg energie C met elektrolyten, die extra vitamines en mineralen bevat die geweldig zijn voor hardlopers, inclusief vitamine C, calcium, magnesium en zink.

# 3 Uithoudingsvermogen en voedingskracht van bieten - zonder bieten te eten

Beets zijn een voedingskrachtige krachtpatser voor hardlopers. Naast waardevolle vitaminen, mineralen en fytonutriënten omvatten bieten ook nitraten, die volgens onderzoek circulatie en spieroxygenatie kunnen ondersteunen.[4] Swanson gecertificeerd biologisch bietensap poeder is een uitstekende manier voor hardlopers om dit voedzame voedsel aan hun dagelijkse dieet toe te voegen. Of probeer het Swanson Ultra Snelwerkende bietenwortel NO + voor een snelle stikstofmonoxide boost om energie en uithoudingsvermogen te optimaliseren.

# 4 High Energy Complex voor fysieke prestaties

Swanson Ultra High Energy Complex is gestapeld met energisers zoals eleuthero-wortel (Siberische ginseng), gotu-kola en voedzame bij stuifmeel samen met een krachtig koningsgelconcentraat. Deze unieke formule is een verkwikkende energiemix die vermoeidheid bestrijdt en mentale en fysieke prestaties ondersteunt. gotu kola kan ook de bloedsomloop in de benen en voeten helpen verbeteren.[5] En eleuthero root wordt vaak gebruikt om uithoudingsvermogen en atletische prestaties te bevorderen.[6]

# 5 Magnesium voor gezondheid van lichaam en geest

Er zijn veel soorten magnesium en de voordelen van dit mineraal voor atleten zijn exponentieel. Magnesium helpt bij het bevorderen van cellulaire energie, spiercontractie en ontspanning, zenuw-, bot- en cardiovasculaire gezondheid plus meer.[7] Probeer het in Swanson Premium Triple Magnesium Complex of Mellow Mag magnesium poederdrank. Een bad of voet geniet van Magnesium Chloride Flakes (Epsom salt) helpt vermoeide spieren te kalmeren en bevordert het herstel.

# 6 Probiotica voor hardlopers

Een gezond darmbiobiomeen is essentieel voor iedereen. Immers, meer dan 70% van uw immuunsysteem bevindt zich in uw spijsverteringskanaal.[8] Maar een gezonde darmflora heeft misschien nog meer voordelen voor hardlopers, vooral tijdens warmer weer. Onderzoek suggereert dat suppletie met een multi-strain probioticum de looptijd kan verlengen voordat vermoeidheid optreedt bij warm weer.[9] Bovendien is hardlopen een zware oefening die zet spanning op het immuunsysteem, dus het immuunsysteem een boost geven met probiotica is een geweldig idee voor hardlopers. Kies een probiotische mix zoals Swanson Ultra Probiotic Complex, dat een verscheidenheid aan vriendelijke probiotische stammen bevat.

# 7 Vitamine D voor botgezondheid en -prestaties

Je zou kunnen verwachten dat, omdat veel hardlopers veel buiten doorbrengen, die blootstelling aan de zon hun tegenkomt vitamine D behoeften, maar een onderzoek uit 2008 in de Cooper Clinic onthulde dat 75% van de lopers die gemiddeld 20 uur per week vitamine D.[10]

Vitamine D speelt een rol in veel processen die van invloed zijn op de gezondheid van botten, spiercontractie, zenuwstimulatie en ondersteuning van het immuunsysteem, plus vitamine D kan de spierkracht en de grootte van snel optrekkende spieren vergroten.[11] Vitamine D is van vitaal belang voor hardlopers, en ook voor alle anderen!

# 8 De beste eiwitsupplementen voor hardlopers

Volgens de International Society of Sports Nutrition, mensen die regelmatig trainen, zoals hardlopers, moeten tussen de 1,4 en 2,0 gram eiwit per kg lichaamsgewicht per dag consumeren om hun training te optimaliseren.[12] Ook kan de timing van eiwitconsumptie het herstel en de magere lichaamsmassa stimuleren.

Een volledig rapport uitgegeven door de samenleving merkt op dat het consumeren van eiwitten of aminozuren "in de uren direct voor en tijdens het sporten" is aangetoond dat het spierherstel verbetert en kracht optimaliseert.[12] Ook eiwitsupplementen zoals weiproteïnepoeder kan een anabole reactie bieden vergelijkbaar met aminozuren in vrije vorm.[12]

Dat is geweldig nieuws, vooral als je bedenkt dat het idee om een biefstuk te eten in de uren voordat je gaat hardlopen, uitgesloten is. Swanson Ultra Whey Protein Powder is een beter idee. Het wordt snel opgenomen en zorgt voor de spierondersteunende eiwitten en aminozuren die hardlopers nodig hebben zonder ze vast te zetten.

De beste geschenken voor hardlopers

Het kopen van geschenken voor hardlopers kan soms lastig zijn, omdat hardlopers minder uitrusting nodig hebben voor hun sport dan veel andere atleten. Maar elke renner heeft het nodig sport-supplementen to help them perform their best and recover fully. The best gifts for runners are the gifts that help them keep running and improving their game. So, use this guide to put together a health care pakket for the runner in your life.

Ben je een hardloper met voedingswaarde tips om te delen? Vertel ons in de comments hieronder welke vitamines en supplementen je graag zou willen zien in een cadeauset voor hardlopers. Bekijk ook het bericht 10 tips voor hardlopers, plus vitaminen en supplementen voor hardlopenenGame-Changer Voeding en supplementen voor optimale gezondheid.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

(Bijgewerkt 5/18/2018)

Voetnoten & Referenties

  1. MSM. WebMD. []
  2. Effect van eenmalige toediening van methylsulfonylmethaan op oxidatieve stress na acute uitputtende inspanning. Amerikaanse National Library of Medicine. [] []
  3. Pyruvia zuur. ScienceDirect. []
  4. Nitraatopname: een overzicht van de effecten op gezondheid en fysieke prestaties. Amerikaanse National Library of Medicine. []
  5. Gotu Kola. WebMD. []
  6. Ginsing, Siberisch. WebMD. []
  7. Magnesium-informatieblad voor consumenten. National Institutes of Health. []
  8. Laten we het hebben over gezondheid: "Jaren toevoegen aan je leven en leven aan je jaren" Door Ray Morgan Om.D Ph.D. (Toegankelijk 27-2-2018) []
  9. Effecten van probiotica-suppletie op de permeabiliteit van het maagdarmkanaal, ontsteking en trainingsprestaties in de hitte. WebMD. []
  10. Draait op D. Runner's World. []
  11. Runner's World Essential Guides: Fast Fuel: Alles wat u moet weten. The Editors of Runner's World. []
  12. International Society of Sports Nutrition Position Stand: eiwit en lichaamsbeweging. Journal of the International Society of Sports Nutrition. [] [] []

Laat een antwoord achter

Hoofdmenu

voorkeuren

  • Valuta
  • Taal
  • Levering Land
Hoofdmenu

Internationale sites