Hoe u bovenop uw gewicht kunt blijven nadat u uw doel hebt bereikt

Leestijd: 2 notulen
Hoe u bovenop uw gewicht kunt blijven nadat u uw doel hebt bereikt

Als je je fitness- en gewichtsdoelen hebt bereikt, dan is een enorme felicitatie in orde! Je hebt met succes je leven ten goede veranderd, en je bent gezonder voedsel aan het eten, bezig met dagelijkse oefeningen, jezelf bewustmakend van het soort voedsel dat je lichaam nodig heeft om naar vermogen te functioneren, en je bent (hopelijk) onderweg genieten.

Wanneer je jezelf een doel stelt en je bent gericht om het te bereiken, kan het een beetje verbijsterend zijn als je er eindelijk bent, om je vervolgens af te vragen wat je now zou moeten doen. Als dit bekend klinkt, hoeft u zich geen zorgen te maken; deze gids zal u helpen ondersteunen en de manieren voorstellen waarop u op uw gewicht kunt blijven.

Krijg de ondersteuning die u nodig hebt

Je lichaam heeft voedingsstoffen nodig om:

  • blijf gezond werken
  • voel me energiek
  • reguleren slaap, hormonen en cognitieve functie
  • voltooi vrijwel elke andere activiteit die je lichaam op een dag onderneemt.

Hoe kan ik mijn botten ondersteunen?

Ondersteun uw botgezondheid en -ontwikkeling door genoeg te krijgen calcium in je dieet, maar ook in eiwitten, magnesium vitamine D, fosfor, en kalium (gevonden in bananen, citrusvruchten en gedroogd fruit). Als je dit doet, blijf je sterk en soepel en kun je je gewrichten en weefsels beschermen tegen schade tijdens het sporten, zoals hardlopen, gewichtheffen en high impact sporten.

Als u vermoeid bent, bereikt u eerder gemakkelijk te bereiden fastfood dan een voedzame zelfgemaakte maaltijd te starten met verse ingrediënten. Vermijd vermoeidheid door gehydrateerd te blijven en uw bloedsuikerspiegel niet de hele dag door te laten piekeren en door te laten.

Richt u op voldoende slaapuren en neem multivitamines als u op een of andere manier een tekort heeft of als u het moeilijk vindt om alle mineralen te eten die u in de loop van de dag nodig heeft.

Blijf gefocust

Now dat u uw doel hebt bereikt, moet u ervoor zorgen dat u nog steeds hard werkt en de maaltijdplannen volgt, regimes uitwerkt en positief denkt.

Als je je op elk moment ontmoedigd voelt of alsof je niet zo hard hebt geprobeerd als je zou kunnen, neem dan de tijd om een stap terug te doen en jezelf eraan te herinneren hoe ver je bent gekomen. Herinner jezelf aan het bloed, zweet en tranen die je hebt ervaren om te komen waar je bent, en precies waarom je je inspanningen begon om gewicht te verliezen en in vorm te komen in de eerste plaats.

Wees consistent

Alleen omdat u uw streefgewicht, BMI of spiermassa hebt bereikt, betekent dat nog niet dat u uw trainingsschema kunt versoepelen. Vergeet niet om regelmatig naar de sportschool te gaan, blijf jezelf uitdagen door aan sport te doen en eet als onderdeel van een uitgebalanceerd dieet dat, idealiter, vrij is van alcohol, verwerkt voedsel (inclusief brood), overmatig zout voedingsmiddelen, geraffineerde suikers en transvetten.

Weiger zelfgenoegzaam te worden now je je doel hebt bereikt en jezelf extra taken oplegt, zoals leren koken, sporten, anderen opleiden en je begrip van bijvoorbeeld anatomie en fysiologie ontwikkelen en aanscherpen.

Laat een antwoord achter

Hoofdmenu

voorkeuren

  • Valuta
  • Taal
  • Levering Land
Hoofdmenu

Internationale sites