Recensies & Feedback

Leestijd: 7 notulen

Swanson beoordelingen

Trust Pilot

Onze enige officiële onafhankelijke Swanson beoordelingen partner is TrustPilot.

U kunt alle geverifieerde lezen Swanson beoordelingen op TrustPilot sinds onze inzet van hun onafhankelijke service hier:

https://www.trustpilot.com/review/swanson.nl

We gebruiken TrustPilot's betaalde abonnementsservice voor uw geruststellingen die we nemen beoordelingen en feedback serieus de vele positieve verhalen actief aan te moedigen en erop te reageren om u te bedanken, of om problemen te onderzoeken waar u mogelijk niet gelukkig mee was, om de behoefte te voelen om uw toevlucht te nemen tot publieke negatieve beoordelingen, zodat we het elke dag beter kunnen maken.

Deel de vreugde

Sommige klanten zijn gewoon geweldige mensen en willen hun tijd en kennis delen met andere potentiële klanten - en sommigen proberen meer aandacht te krijgen dan elke andere klant die goede aandacht heeft gekregen en gelukkig genoeg is om een goede beoordeling - we werken samen met iedereen die goede bedoelingen heeft - omdat niemand van ons perfect is en het juist is om te doen als we sterk geloven in goede manieren en zelf ook goede klanten zijn.

Er is een zeer reëel effect van de hoge zoek-rangorde waarde voor meetbare verschillen in klik-door-tarieven van zoekresultaten van die magische 5-sterren in zoekresultaten tegenwoordig - wat een systeem is dat zowel voor de winst van de systeemaanbieders is ontworpen als het is uw service bij het zoeken naar andere Swanson klant beoordelingen - daarom zijn we genoodzaakt hier ons eigen openbare recht van antwoord en uitleg te schrijven om u te helpen bij het vormen van uw eigen ervaringen en beslissingen.

Reviews platformabonnement

De reden dat we TrustPilot een abonnement voor hun platform betalen, is om te helpen met hun kostendekking bij het bieden van een e-mailherinneringsservice en een verificatie-integratiesysteem voor echte klantenbestellingen beoordelingen - en zodat we één officiële onafhankelijke hebben beoordeling platform dat we kunnen ondersteunen in hun eigen streven naar onbevooroordeelde integriteit.

We zijn blij genoeg met de eigen ethische service van TrustPilot en het werk dat ze hebben gedaan om dat onafhankelijke vertrouwen in hun te behouden beoordeling de integriteit van het platform, zij zijn van mening dat betalen ons de best mogelijke kans geeft op een eerlijke vertegenwoordiging op een platform dat we hebben beoordeeld, als ontwikkelaars zelf, en kunnen onderschrijven, zodat u kunt vertrouwen als onze gekozen enige bron van waarheid voor de klant feedback waarderingen.

Transparantie

We willen echter transparant zijn in het uitleggen van onze betaling voor deze service, omdat we ze zien als de beste van de beschikbare commerciële opties - en nog geen voldoende gefinancierd non-profit alternatief hebben gezien.

Het bouwen, onderhouden en hosten van websites is tegenwoordig niet goedkoop en kan vaak meer kosten dan zaken met fysieke print of gebouwen - dus er zijn kosten die moeten worden gedekt voor het bestaan van een onafhankelijke beoordelingen platform - en dat is momenteel een gebied dat voornamelijk wordt bediend door bedrijven met winstoogmerk - voor zover het wordt vertrouwd door zowel commerciële bedrijven als niet-commerciële diensten - dus totdat er een openbaar open-source alternatief beschikbaar is, gefinancierd door alle commerciële entiteiten en belastingbetalers, we werken met de beste opties die ons ter beschikking staan.

Vragen om beoordelingen

Met uw toestemming e-mailen we u na het bestellen herinneringen om ons te helpen om u te helpen met positief beoordelingen wanneer u tevreden bent met onze klantenservice-ervaring - of om rechtstreeks contact met ons op te nemen als er iets is dat u verbeterd zou willen zien - dus er zijn kosten in hun premium service voor ons voor die e-mailbezorging en persoonlijke service beoordelingen schoon en oprecht behulpzaam - waarvoor we onze betrokkenheid en respect verklaren voor uw behoefte aan die onafhankelijkheid.

Vertrouwde beoordelingen

Er zijn een paar andere platforms die "gratis" aanbieden beoordeling diensten - het zijn echter allemaal substantiële commerciële bedrijven, dus ze moeten een verdienmodel hebben voor het aanbieden van hun "onafhankelijke" platforms - wat typisch is om uw aandacht te trekken voor het zoeken naar dingen online of om u te vermaken - en vervolgens betaalde advertenties naast die informatie of entertainment.

Dus we houden die in de gaten beoordelingen platforms ook en proberen er ook op te reageren - maar het kan iets langer duren omdat we al een officiële primaire onafhankelijke bieden beoordeling platform voor geverifieerde klanten, dat is uitsluitend in het bedrijf van beoordeling beheer en publicatie - en heeft geen andere schijnbare tegenstrijdige belangen.

Alternatieve platforms voor beoordelingen

De aanvullende beoordelingen platforms waar we tijd en geld aan besteden, omdat zoveel van jullie ze graag gebruiken voor hun goede zoek- en entertainmentaanbod, zijn:

Deze platforms bieden momenteel echter geen gratis geverifieerde klantensystemen die we zouden kunnen gebruiken zonder onze eigen communicatie naar uw inbox te verlengen door te veel van uw waardevolle en gerespecteerde tijd te vragen om uw persoonlijke inzichten daarover ook te geven - dus ze komen met een aanbeveling voor uw discretionaire voorzichtigheid om tussen de regels te lezen - want wie zou al de moeite doen om dit alles te schrijven als er geen goede reden was en de informatie die we soms elders kunnen vinden in evenwicht moet zijn?

Nep beoordelingen

Helaas is een bijwerking van het hoge profiel dat wordt gegeven aan de grafische afbeelding met 5 sterren naast de zoekresultaten voor termen als 'Swanson beoordelingenSwanson waarderingen", "Swanson feedback”En andere variaties hebben een aanzienlijke financiële stimulans gecreëerd voor een sector van zo velen beoordeling websites met variabele ethische normen en servicenormen.

Vertrouwde services

Bij het creëren van een merk voor onze producten en diensten - we zijn bezig met het opbouwen van vertrouwen bij zowel onze bestaande klanten als potentiële nieuwe klanten - dus alles wat dat vertrouwen of ervaren vertrouwen beïnvloedt, beïnvloedt ons zowel moreel als financieel - en dus ook de middelen we kunnen ervoor zorgen dat we u de geweldige services bieden die u van ons verwacht om ons te vertrouwen met uw zuurverdiende gewoonte en investering in tijd die ons onderzoekt en de markt waarin we werken.

Onze goede reputatie beschermen

We zijn persoonlijk en bekend vanwege de hoge zichtbaarheid beoordelingen websites die op zoektermen zijn gerangschikt op basis van onze merknaam, vanwege de waargenomen eerste indruk dat deze sites beweren potentiële klanten te helpen vormen in een zeer korte periode, waarbij ze meestal alleen naar de eerste pagina met resultaten voor die zoekopdracht kijken - ze natuurlijk weet dit en heeft een hoge prikkel om hoog te scoren voor zoektermen, waaronder onze merknaam of ons websiteadres en het woord 'beoordelingen'Of'feedback”- maar ook een stimulans om de aandacht te trekken van die merknaam waar ze naar op zoek zijn om vervolgens beheerde abonnementsdiensten te verkopen - ongeacht of ze een duplicatie zijn van kosten en communicatie.

Geverifieerde klanten

Als we deze zien beoordelingen sites ranking voor onze vertrouwde Swanson merknaam we contact met hen op te nemen om hen te vragen of alle klanten te bewijzen beoordelingen echt zijn of onze handelsmerknaam van hun website verwijderen binnen onze vrij normale burgerrechten voor zowel eerlijke als evenwichtige rapportage van alle uitgevers - en een redelijke verwachting dat alle uitgevers een betrouwbaar mechanisme hebben om te bewijzen dat elke afzonderlijke beoordeling is een echte klant en de resulterende beoordeling is onafhankelijk, ongeacht of een merk een betaald abonnement heeft of niet.

Merk reputatie

We doen dit omdat de wetten van laster en smaad er zijn om mensen en merken te beschermen tegen reputatieschade die kan voortvloeien uit onbewezen of onjuiste publicatie van informatie - en om eerlijk te zijn tegenover de klanten die op zowel onze merknaam vertrouwen - als de geruststelling die het geeft die waar we echt om geven, zowel onze naam als die van hen angst-vrije klantenservice ervaring zonder onnodige of ongegronde bezorgdheid - er zijn genoeg oprechte zorgen in de wereld zonder dat mensen er ook een bedrijf van maken nieuwe te creëren door de wetten van de vrije meningsuiting te verduisteren voor niet-kwantificeerbare publicatie beoordeling waarderingen.

Beoordeling bias

Nep beoordelingen kan ook een heel normaal menselijk instinct voeden voor bevestiging van vooringenomenheid, en onnodig iedereen ontsteken die bevestiging van zijn mening zoekt, ongeacht de statistische significantie in vergelijking met de vele duizenden positieve beoordelingen we zijn erg dankbaar voor en hopen dat u het ook ziet.

Voor minder eervolle of onwettige concurrenten kan er een financiële stimulans zijn om negatief te creëren of te betalen beoordelingen - en zonder de gevraagde informatie om te bewijzen dat alle klanten beoordelingen echt zijn - we kunnen op geen enkele manier onwaar onderbouwen beoordelingen of corrigeer legitieme die zijn misleid naar een ongeautoriseerde beoordelingen website.

Vermijd niet-vertrouwde oplichtingswebsites

De meest vastberaden en minst morele van de merkreputatie beoordelingen websites met bescherming tegen losgeld hebben over het algemeen goed gemaakte ingeblikte reacties die door hun ontwerpers zijn geschreven om verwijderingsverzoeken te weigeren, en hun passiviteit of proclamatie van het vertegenwoordigen van de vrijheid van meningsuiting van de klant voldoende onbehulpzaam genoeg zal zijn om te hopen een hoge stimulans te creëren om te proberen zorg ervoor dat minder kostenbewuste marketingmanagers en -merken ook hun diensten betalen en uiteindelijk de totale kosten verhogen om u geweldige producten en diensten aan te bieden.

Waarschijnlijk vertrouwen de meeste mensen op de doorgaans hogere kosten en tijd voor juridische stappen, vooral bij kleine bedrijven - daarom denken we dat het ook vele andere bedrijven en mensen die gefrustreerd zijn door deze websites helpt om zich bewust te zijn van onze ervaring, informatie en een tegenwicht vormen voor informatie en actie om eventuele nutteloze marktverstoringen te verhelpen.

De slechtste die we nog niet eens weten of we een naam willen geven of een koppeling willen maken, gebruiken nog meer koortsstimulerende tactieken en proberen te rangschikken voor termen als 'vermijden Swanson'Of'Swanson oplichting ”of vergelijkbare negatieve zoekopdrachten - en zal zich vervolgens gemakkelijk voordoen als een bezorgde klant die een link naar uw klantenservice stuurt en u vraagt of ze zich daar zorgen over moeten maken beoordelingen in de hoop dat de eerstelijnsmedewerkers er voldoende lawaai over zullen maken om de aandacht en vervolgens betaling te krijgen van een nietsvermoedende marketing- of public relations-manager die zou kunnen denken dat ze gewoon hun werk doen. Vandaar dat dit artikel bestaat om dit aan iedereen uit te leggen voor het welzijn van de hele goede meerderheid van ons en u.

We hopen dat je slimmer bent dan dit - maar genoeg bedrijven vallen voor dit reputatie-losgeldracket dat ze voldoende vergoeding blijven ontvangen om te blijven werken - en het is iets dat we verwachten dat zoekmachines na verloop van tijd zullen degraderen - maar zolang er geen het is een tekort aan mensen die betalen om hun reputatie te herstellen of te beheren, ze zijn er nog steeds.

Niet-geverifieerde verwijderingsverzoeken voor beoordelingen

In het belang van onze transparantie en duidelijk en openbaar beleid met betrekking tot deze ongeautoriseerd beoordelingen websites, de volgende zijn benaderd en weigerden onze merknamen van hun websites te verwijderen, een lijst die we van tijd tot tijd zullen bijwerken naarmate ze onze beleefde persoonlijke verzoeken serieus nemen of er nieuwe ontstaan:

Geweldige klantbeoordelingen

Misschien kunt u nu zien hoe alles niet is zoals het eerst online lijkt - maar dat we buitengewone inspanningen leveren om dit in evenwicht te brengen met duidelijke en transparante informatie en een oprechte inspanning om uw vertrouwen te verdienen en te bewaren voor de komende jaren.

Met uw hulp door positief beoordelingen, we zullen de werkgelegenheid die u ons aanbiedt en de middelen die onze efficiëntie volgen, blijven gebruiken en zorgvuldig gebruiken om het beste voor u te blijven vinden en doen.

Mooie positieve beoordelingen achterlaten helpt echt

Als je wilt helpen, laat ons dan alsjeblieft geweldig beoordelingen overal waar u denkt dat u ons en andere potentiële klanten kunt helpen meer over ons te weten te komen - met of zonder te bestellen als u het gewoon leuk vindt website en onze missie - we bestaan echt alleen om u te dienen met de producten en diensten die u echt wilt - en om u te beschermen met onze technologie, ervaring en Mission Statement om uw tijd te sparen en u goede waarde te bieden voor uw vertrouwen in ons.

In het belang van het ondersteunen van goede bedrijven met goede waarden en ethiek, moedigen we u openlijk aan om dit of vergelijkbare artikelen opnieuw op uw eigen website te publiceren beoordelingen beleid en ervaring, als een kleine manier om de ongecontroleerde en onbeheerde openbare informatie in evenwicht te brengen die zo gemakkelijk kan worden gecreëerd maar moeilijk te verwijderen is, en om uw klanten uit te leggen waar we allemaal hard aan werken om te beheren tussen al het andere dat we moeten prioriteren voor de goede service die we elke dag bieden.

Als er iets is dat u wilt dat wij verbeteren - laat het ons weten - en als je tevreden bent, vertel het iedereen: https://www.trustpilot.com/review/swanson.nl

Laat een antwoord achter

Hoofdmenu

voorkeuren

  • Valuta
  • Taal
  • Levering Land
Hoofdmenu

Internationale sites