Recensies & Feedback

Leestijd: 7 notulen

Swanson beoordelingen

Trust Pilot

Onze enige officiële onafhankelijke Swanson beoordelingen partner is TrustPilot.

U kunt alle geverifieerde lezen Swanson beoordelingen op TrustPilot sinds onze betrokkenheid bij hun onafhankelijke service hier:

https://www.trustpilot.com/review/swanson.nl

We maken gebruik van de betaalde abonnementsservice van TrustPilot voor uw geruststellingen dat we beoordelingen en feedback serieus nemen om alle vele positieve verhalen actief aan te moedigen en erop te reageren om u te bedanken, of om problemen te onderzoeken waar u mogelijk niet tevreden mee was om de behoefte te voelen om nemen onze toevlucht tot publieke negatieve beoordelingen, zodat we het elke dag beter kunnen maken.

Deel de vreugde

Sommige klanten zijn gewoon geweldige mensen en willen hun tijd en kennis delen met andere potentiële klanten - en sommige proberen meer aandacht van ons te krijgen dan alle andere klanten die goede aandacht hebben gekregen en die gelukkig genoeg zijn om een goede beoordeling achter te laten - we zullen werk met iedereen die goede bedoelingen heeft - omdat niemand van ons perfect is en het juist is om te doen als we sterk geloven in goede manieren en ook zelf goede klanten zijn.

Er is een zeer reëel effect van de hoge zoek-rangorde waarde voor meetbare verschillen in klik-door-tarieven van zoekresultaten van die magische 5-sterren in zoekresultaten tegenwoordig - wat een systeem is dat zowel voor de winst van de systeemaanbieders is ontworpen als het is uw service bij het zoeken naar andere Swanson beoordelingen van klanten - daarom zijn we genoodzaakt hier ons eigen publieke recht op antwoord en uitleg te schrijven om u te helpen bij het vormen van uw eigen ervaringen en beslissingen.

Reviews platformabonnement

De reden dat we TrustPilot een abonnement voor hun platform betalen, is om te helpen met hun dekking voor het bieden van een e-mailherinneringsservice en verificatie-integratiesysteem voor echte klantbestellingsbeoordelingen - en zodat we één officieel onafhankelijk beoordelingsplatform hebben waar we in kunnen ondersteunen hun eigen streven naar onpartijdige integriteit.

We zijn gelukkig genoeg met de eigen ethische service van TrustPilot en het werk dat ze doen om dat onafhankelijke vertrouwen in de integriteit van hun beoordelingsplatform te behouden, vinden wij dat betalen ons de best mogelijke kans geeft op een eerlijke vertegenwoordiging op een platform dat we als ontwikkelaars hebben beoordeeld. onszelf, en kunnen onderschrijven, zodat u kunt vertrouwen als onze gekozen enige bron van waarheid voor feedback van klanten.

Transparantie

We willen echter transparant zijn in het uitleggen van onze betaling voor deze service, omdat we ze zien als de beste van de beschikbare commerciële opties - en nog geen voldoende gefinancierd non-profit alternatief hebben gezien.

Het bouwen, onderhouden en hosten van websites is tegenwoordig niet goedkoop en kan vaak meer kosten dan zaken met fysieke afdrukken of gebouwen - dus er zijn kosten die moeten worden gedekt voor het bestaan van een onafhankelijk beoordelingenplatform - en dat is momenteel een gebied dat voornamelijk wordt bediend door bedrijven met winstoogmerk - voor zover zowel door commerciële bedrijven als door niet-commerciële diensten wordt vertrouwd - dus we werken met het beste van totdat een openbaar open-source alternatief beschikbaar is, gefinancierd door alle commerciële entiteiten en belastingbetalers de beschikbare opties.

Vragen om beoordelingen

Met uw toestemming sturen we u na uw e-mail herinneringen om u te helpen met positieve beoordelingen als u tevreden bent met onze klantenservice - of om rechtstreeks contact met ons op te nemen als er iets is dat u graag verbeterd zou zien - er zijn dus kosten verbonden aan hun premium-service voor die e-mailbezorging en persoonlijke service om recensies schoon en oprecht nuttig te houden - waarvoor we onze betrokkenheid en respect voor uw behoefte aan die onafhankelijkheid verklaren.

Vertrouwde beoordelingen

Er zijn een paar andere platforms die "gratis" review-diensten aanbieden - het zijn echter allemaal substantiële commerciële bedrijven, dus ze moeten een verdienmodel hebben voor het aanbieden van hun "onafhankelijke" platforms - die meestal uw aandacht vestigt op het zoeken naar dingen online of u te entertainen - en vervolgens betaalde advertenties naast die informatie of entertainment te tonen.

We monitoren dus ook die beoordelingsplatforms en proberen er ook op te reageren - maar het kan iets langer duren omdat we al een officieel primair, onafhankelijk beoordelingsplatform aanbieden voor geverifieerde klanten, dat uitsluitend in het domein van beoordelingsbeheer zit en publiceren - en heeft geen andere schijnbare tegenstrijdige belangen.

Alternatieve platforms voor beoordelingen

De extra beoordelingenplatforms die we besteden aan tijd- en geldmonitoring, omdat zovelen van jullie ze graag gebruiken voor hun goede zoek- en entertainmentaanbod, zijn:

Deze platforms bieden momenteel echter geen gratis geverifieerde klantensystemen die we zouden kunnen gebruiken zonder onze eigen communicatie naar uw inbox te verlengen door te veel van uw waardevolle en gerespecteerde tijd te vragen om uw persoonlijke inzichten daarover ook te geven - dus ze komen met een aanbeveling voor uw discretionaire voorzichtigheid om tussen de regels te lezen - want wie zou al de moeite doen om dit alles te schrijven als er geen goede reden was en de informatie die we soms elders kunnen vinden in evenwicht moet zijn?

Nep beoordelingen

Helaas is een bijwerking van het hoge profiel dat wordt gegeven aan de grafische afbeelding met 5 sterren naast de zoekresultaten voor termen als 'Swanson reviews” Swanson waarderingen", "Swanson feedback 'en andere variaties hebben een aanzienlijke financiële stimulans gecreëerd voor een industrie van zoveel beoordelingswebsites met variabele ethische normen en servicenormen.

Vertrouwde services

Bij het creëren van een merk voor onze producten en diensten - we zijn bezig met het opbouwen van vertrouwen bij zowel onze bestaande klanten als potentiële nieuwe klanten - dus alles wat dat vertrouwen of ervaren vertrouwen beïnvloedt, beïnvloedt ons zowel moreel als financieel - en dus ook de middelen we kunnen ervoor zorgen dat we u de geweldige services bieden die u van ons verwacht om ons te vertrouwen met uw zuurverdiende gewoonte en investering in tijd die ons onderzoekt en de markt waarin we werken.

Onze goede reputatie beschermen

We worden persoonlijk en op reputatiegebied beïnvloed door goed zichtbare beoordelingen websites die op zoek zijn naar zoektermen met behulp van onze merknaam, vanwege de waargenomen eerste indruk die deze sites claimen te helpen bij het vormen van potentiële klanten in een zeer korte periode wanneer ze meestal alleen naar de eerste kijken pagina met resultaten voor die zoekopdracht - ze weten dit natuurlijk, en hebben een hoge prikkel om hoog te scoren voor zoektermen zoals onze merknaam of website-adres en het woord 'beoordelingen' of 'feedback' - maar ook een prikkel om de aandacht te trekken van die merknaam waarvoor ze in rangorde zijn om vervolgens beheerde abonnementsservices te verkopen - ongeacht of dit een duplicaat is van kosten en communicatie.

Geverifieerde klanten

Wanneer we zien dat deze beoordelingen sites rangschikken voor onze vertrouwde Swanson merknaam nemen we contact met hen op om hen te vragen om te bewijzen dat alle klantbeoordelingen echt zijn of onze handelsmerknaam van hun website te verwijderen binnen onze vrij normale burgerrechten voor zowel eerlijke als evenwichtige rapportage van alle uitgevers - en een redelijke verwachting dat alle uitgevers hebben een betrouwbaar mechanisme om te bewijzen dat elke afzonderlijke beoordeling een echte klant is en dat de resulterende beoordeling onbevooroordeeld is, ongeacht of een merk een betaald abonnement heeft of niet.

Merk reputatie

We doen dit omdat de wetten van laster en smaad er zijn om mensen en merken te beschermen tegen reputatieschade die kan voortvloeien uit onbewezen of onjuiste publicatie van informatie - en om eerlijk te zijn tegenover de klanten die op zowel onze merknaam vertrouwen - als de geruststelling die het geeft die waar we echt om geven, zowel onze naam als die van hen angst-vrije ervaring met klantenservice zonder onnodige of ongegronde zorgen - er zijn genoeg echte zorgen in de wereld zonder dat mensen ook dan een bedrijf maken door nieuwe te maken door de wetten van de vrijheid van meningsuiting te misbruiken voor het publiceren van niet-kwantificeerbare beoordelingsbeoordelingen.

Beoordeling bias

Valse beoordelingen kunnen ook een heel normaal menselijk instinct voor bevestiging vooroordeel voeden, en iedereen die op zoek is naar bevestiging van zijn mening onnodig aansteken, ongeacht de statistische significantie in vergelijking met de vele duizenden positieve beoordelingen waar we erg dankbaar voor zijn en hopen dat u dat ook zult zien.

Er kunnen financiële prikkels zijn voor minder eervolle of legitieme concurrenten om negatieve beoordelingen te maken of te betalen - en zonder de gevraagde informatie om aan te tonen dat alle klantrecensies echt zijn - kunnen we geen onware beoordelingen onderbouwen of legitieme beoordelingen verhelpen die misleid naar een website met ongeautoriseerde beoordelingen.

Vermijd niet-vertrouwde oplichtingswebsites

De meest vastberaden en minst morele van de merkreputatiereviews van losgeldbescherming-racketwebsites hebben over het algemeen goed gemaakte ingeblikte antwoorden geschreven door hun ontwerpers om verwijderingsverzoeken te weigeren en zullen hun inactiviteit of proclamatie van het vertegenwoordigen van de vrijheid van meningsuiting van de klant voldoende maken onbehulpzaam genoeg om te hopen een hoge stimulans te creëren om te proberen minder kostenbewuste marketingmanagers en merken te beveiligen om ook te betalen voor hun diensten - wat uiteindelijk bijdraagt aan de totale kosten voor het aanbieden van geweldige producten en diensten.

Waarschijnlijk vertrouwen de meeste mensen op de doorgaans hogere kosten en tijd voor juridische stappen, vooral bij kleine bedrijven - daarom denken we dat het ook vele andere bedrijven en mensen die gefrustreerd zijn door deze websites helpt om zich bewust te zijn van onze ervaring, informatie en een tegenwicht vormen voor informatie en actie om eventuele nutteloze marktverstoringen te verhelpen.

De slechtste die we nog niet eens weten of we een naam willen geven of een koppeling willen maken, gebruiken nog meer koortsstimulerende tactieken en proberen te rangschikken voor termen als 'vermijden Swanson'Of'Swanson oplichterij 'of soortgelijke negatieve zoekopdrachten - en zal zich dan gemakkelijk voordoen als een bezorgde klant die een link naar uw klantenservice stuurt met de vraag of ze zich zorgen moeten maken over deze beoordelingen in de hoop dat het frontpersoneel er genoeg lawaai over zal maken om zich te verzamelen de aandacht en vervolgens de betaling van een nietsvermoedende marketing- of PR-manager die misschien het gevoel heeft dat ze gewoon hun werk doen. Daarom bestaat dit artikel om dit aan iedereen uit te leggen voor het welzijn van de zeer goede meerderheid van ons en u.

We hopen dat je slimmer bent dan dit - maar genoeg bedrijven vallen voor dit reputatie-losgeldracket dat ze voldoende vergoeding blijven ontvangen om te blijven werken - en het is iets dat we verwachten dat zoekmachines na verloop van tijd zullen degraderen - maar zolang er geen het is een tekort aan mensen die betalen om hun reputatie te herstellen of te beheren, ze zijn er nog steeds.

Niet-geverifieerde verwijderingsverzoeken voor beoordelingen

In het belang van onze transparantie en ons duidelijke en openbare beleid met betrekking tot deze websites met ongeautoriseerde beoordelingen, is contact opgenomen met de volgende en geweigerd om onze merknamen van hun websites te verwijderen, een lijst die we van tijd tot tijd zullen bijwerken wanneer ze neem onze beleefde persoonlijke verzoeken serieus of er ontstaan nieuwe:

Geweldige klantbeoordelingen

Misschien kunt u nu zien hoe alles niet is zoals het eerst online lijkt - maar dat we buitengewone inspanningen leveren om dit in evenwicht te brengen met duidelijke en transparante informatie en een oprechte inspanning om uw vertrouwen te verdienen en te bewaren voor de komende jaren.

Met uw hulp door middel van positieve beoordelingen, zullen we de werkgelegenheid die u ons biedt blijven behouden en zorgvuldig gebruiken en middelen die onze efficiëntie volgen om het beste voor u te blijven vinden en doen.

Mooie positieve beoordelingen achterlaten helpt echt

Als je wilt helpen, laat ons dan goede recensies achter waar je denkt dat je ons en andere potentiële klanten kunt helpen om ons te leren kennen - met of zonder te bestellen als je de website en onze missie - we bestaan echt alleen om u te dienen met de producten en diensten die u echt wilt - en om u te beschermen met onze technologie, ervaring en Mission Statement om uw tijd te sparen en u goede waarde te bieden voor uw vertrouwen in ons.

In het belang van het ondersteunen van goede bedrijven met goede waarden en ethiek, moedigen wij u openlijk aan om deze of soortgelijke artikelen opnieuw te publiceren op uw eigen website beoordelingen beleid en ervaring, als een kleine manier om een balans te vinden tussen de ongecontroleerde en onbeheerde openbare informatie die dit kan eenvoudig te maken, maar moeilijk te verwijderen, en help uw klanten uit te leggen wat we allemaal hard doen om te beheren tussen al het andere dat we nodig hebben om prioriteit te geven aan de goede service die we elke dag bieden.

Als er iets is dat u wilt dat wij verbeteren - laat het ons weten - en als je tevreden bent, vertel het iedereen: https://www.trustpilot.com/review/swanson.nl

Laat een antwoord achter

Hoofdmenu

voorkeuren

  • Valuta
  • Taal
  • Levering Land
Hoofdmenu

Internationale sites