Top 15 vitaminen en supplementen voor vrouwen ouder dan 30 en vrouwen ouder dan 40

Leestijd: 12 notulen
Top 16 vitaminen en supplementen voor vrouwen ouder dan 30 en vrouwen ouder dan 40

Ouder worden lijkt gewoon niet eerlijk, toch? Natuurlijk, het is onvermijdelijk, maar dat betekent niet dat we achterover moeten leunen om het te nemen! Er zijn tal van gezonde manieren om sommige ongewenste veranderingen die de leeftijd kan veroorzaken te bestrijden of glad te strijken.

Je beste kijken en je het beste voelen, zorgt voor een balans tussen lichaam en geest, actief blijven en optimale voeding krijgen om de tekenen van ouder worden te bestrijden die je waarschijnlijk tegenkomt in de 30 en 40-er jaren.

Dit zijn waarschijnlijk de drukste jaren van je leven, tussen het combineren van een carrière en thuisleven, maar het vinden van tijd voor zelfzorg is essentieel. Dus, doe een toezegging om je lichaam elke dag in beweging te krijgen en bekijk onze onderstaande tips voor de beste vitamines en supplementen voor vrouwen in de leeftijd van 30 en 40 jaar.

Vitaminen & supplementen voor vrouwen ouder dan 30

Als het gaat om gezondheid en welzijn, legt elk decennium de basis voor het volgende. Dus, verhoog je zelfzorgspel in je 30s en 40's en voed je lichaam met vitamines en supplementen die je gezond houden als je ouder wordt, zichtbare tekenen van veroudering bestrijden en minimaliseren spanning.

# 1 Real Food Multivitamine voor vrouwen

Ondanks onze beste inspanningen, kan het moeilijk zijn om volledig aan onze voedingsbehoeften te voldoen met onze moderne voeding. Uit onderzoek blijkt dat de meeste volwassenen niet dagelijks 10 essentiële voedingsstoffen binnen krijgen! [1] En dat schept veel voedingshiaten.

Als u er nog geen neemt, is een goede multivitamine een geweldige plek om te beginnen, en als uw multivitamine gemaakt is van echte voedselbronnen - nog beter! Het is het dichtst in de buurt van het echte werk.

Swanson's Real Food Multivitamine voor vrouwen voedt je lichaam met 17 essentiële vitaminen en mineralen plus antioxidante kurkuma spanning-busting ashwagandhaen cranberryconcentraat voor de gezondheid van de urinewegen.

# 2 Essential Calcium & Vitamin D Combo

Als u niet voldoet aan 100% van uw dagelijkse behoeften voor calcium en vitamine D tussen uw dieet en multivitamine, voeg een toe combinatie van calcium en vitamine D-combo volgens uw regime. Deze voedingsstoffen zijn uiterst belangrijk in de jaren 30 en daarna.

Je skeletsysteem verandert en regenereert met elk voorbijgaand decennium, en je lichaam bereikt deze wonderbaarlijke prestatie door een combinatie van oude botabsorptie en nieuwe botvorming. [2] Dit proces gaat door gedurende het hele leven, maar naarmate we ouder worden, worden onze botten minder dicht en beginnen ze te verliezen calcium na verloop van tijd, vooral als we er geen genoeg van krijgen calcium en vitamine D. [2]

Het nemen van een calcium supplement alleen is niet genoeg omdat je lichaam dat nodig heeft vitamine D voor calcium absorptie. [3] Het speelt een cruciale rol bij het handhaven van voldoende niveaus van calcium en fosfaat nodig voor de gezondheid van de botten. [3] Helaas krijgen de meeste mensen er geen genoeg van vitamine Den dat kan ons tekort doen calcium ook. [4]

Verkrijg deze winnende combo Swanson Premium Calciumcitraat en vitamine D, die is geladen met 315 mg calcium plus 200 IU van vitamine D verbeteren calcium absorptie.

# 3 Rhodiola Rosea voor Stress & Stemming

Wist u dat 75-90% van de artsenbezoeken te wijten zijn aan gezondheidsproblemen die verband houden met spanning? [5] Het is waar! Spanning eist een reële impact op je gezondheid. Het kan een rol spelen bij hartklachten tot huidproblemen, en het draagt zelfs bij aan het ontstaan van huidveroudering. [6]

Je kunt de stressfactoren om je heen niet altijd onder controle houden, maar je kunt jezelf een beetje helpen met hoe je lichaam en geest reageren spanning met adaptogene kruiden zoals Rhodiola Rosea. Adaptogenen zijn een categorie kruiden die helpen om de spanning reactie, verminderen spanning hormoonspiegels en helpen je je meer gecenterd te voelen, zelfs tijdens stressvolle situaties en op lange termijn spanning. [7]

Probeer het eens in Swanson Ultra Rhodiola Rosea Root, of haal de gecombineerde voordelen van Rhodiola Rosea plus energiek, science-backed botanicals in Swanson Ultra Pure Energy.

Pure Science Herbal Blends

# 4 Miraculeus Magnesium

Ben je gestrest, moe of humeurig? De meeste mensen associëren magnesium met gezonde botten en ze zijn op de goede weg omdat magnesium een rol speelt in calcium absorptie en gezondheid van het bot. [8] Dat is belangrijk, maar er is meer aan dit mineraal, veel meer.

Magnesium wordt door elke cel in uw lichaam gebruikt en speelt een rol in honderden processen, waardoor het een echt essentiële voedingsstof voor welzijn is. [8] gereduceerd spanning of angstgevoelens, betere slaap, ondersteuning voor gezonde spieren en zenuwfunctie, hartgezondheid en energieproductie staan allemaal op de lange lijst met magnesium . [8]

Na het voor de eerste keer proberen van magnesium , ervaren mensen vaak een verhoogd gevoel van welzijn en een rustig, vredig gevoel. [9] Dat zijn welkome ervaringen voor drukke vrouwen van in de dertig en veertig.

Probeer het zelf in Mellow Mag, een kalmerende, verfrissende magnesium die perfect is om tot rust te komen aan het einde van een lange dag, of Swanson Ultra Chelated Magnesium.

# 5 Essentieel foliumzuur voor prenatale gezondheid en meer

Foliumzuur, ook gekend als foliumzuur, is goed now een vitale prenatale vitamine. Vrouwen die een gezond dieet volgen met voldoende foliumzuur tijdens hun vruchtbare jaren kan het risico op het krijgen van een kind met een geboorteafwijking van de hersenen of het ruggenmerg verminderen. [10] Bronnen van foliumzuur omvatten fruit, groenten, volkorenproducten, verrijkte granen en voedingssupplementen.

foliumzuur biedt voordelen die verder gaan dan prenatale ondersteuning. Voorbij de prenatale voordelen van foliumzuur, het ondersteunt ook uw cardiovasculaire gezondheid en humeur, als mensen met een lage foliumzuur niveaus kunnen een hoger risico op hartgezondheid en humeur hebben. [11]

Als je er geen genoeg van krijgt foliumzuur uit je dagelijkse voeding, probeer Swanson Real Food Folic Acid, die 1.000 mcg geeft foliumzuur per vegetarische capsule, afgeleid van organisch citruscitroenextract.

# 6 Energizing, Muscle-Supporting Protein

Eiwit is niet alleen voor fitnessfanaten, we beloven het! Er zijn veel mythen rondom eiwit poeder. Maar maak je geen zorgen, het zal je niet ineens grote spieren geven. Welk eiwit can doen is helpen om te voorkomen dat je spieren verliest naarmate je ouder wordt, je langer vol voelt dan koolhydraten, je meer energie geeft en je lichaam voedt met voeding voor het herstellen van spieren en andere weefsels. [12],[13] Dat zijn voordelen die we allemaal kunnen waarderen naarmate we ouder worden.

Je lichaam slaat geen eiwitten van dag tot dag op, net als veel andere voedingsstoffen, dus het is aan jou om elke dag het eiwit te krijgen dat je nodig hebt. [13]Voed uw dag (en die spieren) met eiwitrijk voedsel en snacks, of probeer een weiproteïnepoeder of zuivelvrij, plantaardig eiwitpoeder met een volledig profiel van essentiële aminozuren.

En houd je eiwitpoeder bij de hand op het werk voor die dagen dat je deadlines probeert te halen met weinig meer dan cafeïne en hoop. Je kunt het ook toevoegen aan een ontbijt-smoothie om het verlangen naar je sigaretten weg te houden tijdens je hele ochtend, dus je zult minder snel reiken naar hoge koolhydraten en later op de dag veel te veel eten! [14]

# 7 IJver verrijken voor algeheel welbevinden

Ijzer tekort is de meest voorkomende voedingstekorten over de hele wereld en treft 20-25% van de mensen wereldwijd. [15]En het komt vaker voor bij vrouwen en kinderen dan bij mannen. [16]

Ijzer is een essentiële voedingsstof voor de bloedproductie en helpt je sterk en energiek te houden. Het is ook belangrijk voor een gezonde ontwikkeling van de foetus bij zwangere vrouwen.[16]

Er zijn twee soorten ijzer je krijgt van voedselbronnen, haem en niet-haem ijzer. heem ijzer is voornamelijk in vlees, vis en gevogelte, terwijl niet-haem ijzer wordt geleverd door bepaalde soorten producten, maar ze worden niet hetzelfde geabsorbeerd. Je lichaam absorbeert tot 30% van de haem ijzer geconsumeerd. [16] Het eten van vlees verhoogt je ijzer niveaus efficiënter dan plantaardige bronnen van ijzer. [16]

Als je een van de vele vrouwen bent die niet genoeg krijgen ijzer denk er elke dag over om zacht te nemen ijzer aanvulling om je niveaus omhoog te krijgen. Proberen Swanson Ultra SunActive Niet-irriterend strijkijzer die zeer biologisch beschikbaar is en eenvoudig op het systeem.

# 8 Anti-Aging Schizandra Berry

Wat als een eenvoudig kruid u kan helpen tekenen van huidveroudering, bestrijding bestrijden spanning, uw lever ontgiften, uw immuunsysteem verbeteren en de fysieke en mentale prestaties verbeteren? Adaptogene Schizandra-bes heeft de reputatie al deze dingen te doen. [17], [18]

Dit kruid heeft de laatste tijd een golf van belangstelling gezien, grotendeels vanwege de huidondersteunende voordelen en adaptogene eigenschappen. Het is het belangrijkste ingrediënt in verschillende trending supplementen voor huidgezondheid. Het wordt veel gebruikt voor het helpen van gezondheidsproblemen van de huid en kan helpen foto-veroudering te bestrijden als gevolg van blootstelling aan de zon. [19]

Pure Science Herbal Blends

Vitaminen & supplementen voor vrouwen ouder dan 40

Veel van dezelfde voedingsstoffen die je nodig hebt om gezond te blijven en tekenen van veroudering in je 30s te bestrijden, zijn ook nodig in je 40s. Maar er zijn enkele extra voedingsstoffen die u zou moeten overwegen toe te voegen aan uw welzijnsroutine in uw 40s om welzijn nu en in de toekomst te bevorderen. Hier zijn 8 supplementen om toe te voegen aan uw voedingsroutine in uw 40s.

# 9 Antioxidante kurkuma

Als een van de meest effectieve kruidensupplementen op de markt, is het geen verrassing dat kurkuma tegenwoordig overal opduikt - van cafés tot ijssalons.[20] Het wordt zelfs een populair ingrediënt in gezichtsmaskers! Kurkuma is een superfood-kruid dat echt voordelen biedt, ongeacht hoe u het gebruikt. Maar in dit geval hebben we het over kurkuma-supplementen.

Wat kan kurkuma doen voor uw gezondheid? Het bevat een zeer krachtige antioxidant die curcumine wordt genoemd en die op vele manieren uw lichaam ten goede komt cognitieve ondersteuning voor de spijsvertering en meer.[20] Een recente studie concludeerde dat een zeer biologisch beschikbare vorm van curcumine bekend als Theracurmin® kan het geheugen, de aandacht en de stemming verbeteren. [21]Bovendien zijn de antioxidanten in kurkuma ook geweldig voor je gewrichten en hart! [20]

Ons favoriete kurkuma supplement is Swanson Premium Kurkuma met zwarte peper, omdat een stof in peper de opname van kurkuma kan helpen verbeteren. [20]

# 10 Anti-Aging Vitamine A voor de huid

Het is volkomen normaal dat de rimpels die in je jaren '30 begonnen zijn, meer uitgesproken zijn in je 40s. Zoals altijd is het belangrijk om veel water te drinken en regelmatig te hydrateren om de huid gehydrateerd te houden, maar bepaalde voedingsstoffen kunnen ook tekenen van huidveroudering bestrijden, zoals Vitamine A.

Vitamine Aof beta-caroteen, is een goed onderzochte vitamine voor de ondersteuning van een gezonde huid en biedt anti-aging voordelen. [22]Misschien weet je het wel Vitamine A door een andere naam retinol, een actuele vorm van vitamine A. In essentie Vitamine A is een carotenoïde pigment dat voorkomt in bepaalde felgekleurde producten, en je kunt het in geconcentreerde vorm krijgen in supplementen en huidcrèmes.

Hoe werkt het Vitamine A je huid helpen? Wanneer intern ingenomen Vitamine A heeft antioxiderende eigenschappen die helpen bij het bestrijden van vrije radicalen om cellen gezond te houden (inclusief huidcellen) en kunnen de afbraak van collageen in de huid als gevolg van blootstelling aan de zon helpen verminderen. [23], [24] Het ondersteunt ook een gezonde visie, haar, botten en meer. [25]extern, Vitamine A en retinol huidcrèmes zijn bewezen rimpelbestrijders die de collageenvorming helpen stimuleren en uw huid een gezonde glans geven. [26]

Haal de voordelen van Vitamine A intern en extern van Swanson Premium vitamine Adwwstabbwtes en Swanson Premium Retinol Cream.

# 11 Essentiële vetzuren

Essentiële vetzuren behoren tot de beste anti-aging supplementen en bieden ondersteuning voor het hart, de hersenen, de huid, gewrichten en nog veel meer. [27]Dit omvat zowel omega-3 als omega-6-vetzuren, waar u misschien wel eens van heeft gehoord, maar kent u gamma-linoleenzuur (GLA)?

GLA is een vorm van omega-6-vetzuur en wordt vaak over het hoofd gezien, ondanks het feit dat het al eeuwenlang een focus van herbalists is.[28] GLA is essentieel voor het stimuleren van de groei van huid en haar, en vrouwen nemen het ook als ondersteuning tijdens de menstruatie. [28]

Je lichaam kan GLA synthetiseren uit dihomo-gamma-linoleenzuur (DGLA), maar veroudering kan dat proces verstoren, en typische westerse diëten bevatten lage GLA-niveaus. [29]GLA voedselbronnen zijn beperkt en omvatten teunisbloemolie, zwarte bes zaadolie, borage olie, spirulina plus een paar andere minder bekende bronnen.

Als u op zoek bent naar de beste essentiële vetzuursupplementen, raden we aan om uw omega-3's van onze bekroonde te krijgen Op planten gebaseerd omega-3-supplement, dat door NutraIngredients USA 2018 Omega-3 product van het jaar werd genoemd. En haal je omega-6 GLA uit Swanson EFA's zwarte bessenzaadolie, dat wordt gewaardeerd door herboristen vanwege het 14-17% GLA-gehalte.

Plant-gebaseerde Omega-3 Award Winnaar Omega-3 Product van het Jaar 2018 Nu winkelen

# 12 Verfraaiende biotine

Is het je opgevallen dat je haar in je 40er jaren dunner wordt? Zijn je nagels brooser dan ze ooit waren? Proberen biotine-supplementen! biotine is een voedingsstof die gewoonlijk wordt gebruikt om haar en nagels te verdikken en om een gezonde huid te ondersteunen. [30]

biotine is een lid van de B-complex-familie van vitaminen en heeft een aantal andere namen, waaronder Vitamine H (wat staat voor Haar und Haut, Duits voor haar en huid), en vitamine B-7. Naast de voordelen van haar, huid en nagels, voldoende onderhoud biotine niveaus ondersteunen de stofwisseling en kunnen de geestelijke gezondheid bevorderen. [31]

De Food and Nutrition Board (FNB) beveelt aan dat volwassenen ouder dan 19 jaar minstens 30 mcg krijgen biotine voor de dag. [31] De rijkste voedselbronnen van biotine zijn orgaanvlees. Runderlever is bijzonder rijk aan biotine, en biotine is verkrijgbaar in veel kleinere hoeveelheden uit eieren, vis, vlees en sommige groenten. [31]

Genoeg krijgen biotine van voedselbronnen is niet praktisch voor iedereen, en biotine supplementen afkomstig van hele voedselbronnen zijn het op één na beste. Proberen Real Biotin van Swanson, met biotine uit Sesbania-extract (Kolibrieboom). Het is een niet-GMO, glutenvrije, gecertificeerde biologische bron van biotine voor gezond haar, huid en nagels.

# 13 Super Citrimax voor ondersteuning van het gewicht

Ongewenste ponden hebben een manier om ons op te kruipen, vooral als we bij onze 40 zijn. Dat kan gedeeltelijk worden toegeschreven aan veranderingen in uw metabolisme, maar veranderingen in spiermassa kunnen ook een rol spelen. [32]Over het algemeen ben je misschien niet zo actief in je veertiger jaren, want het is een tijd waarin het leven in het algemeen drukker wordt. Minder activiteit betekent minder spiergebruik, wat leidt tot spierverlies, en vrouwen in de 40 verliezen spiermassa twee keer zo snel als mannen van dezelfde leeftijd. [32]

Het maakt niet uit wat, het is belangrijk om tijd te plannen om voor jezelf te zorgen en manieren te vinden om tijdens je dagen meer activiteit te verrichten om gezond te blijven door je 40s en verder heen. Maar je kunt ook je stofwisseling een helpende hand bieden!

Super Citrimax geeft u de ondersteuning voor gewichtsbeheersing van klinische sterkte Garcinia Cambogia met een krachtig 60% hydroxycitroenzuur (HCA), plus ChromeMate®, een type van niacine- gebonden chroom waarvan is aangetoond dat het 18x meer bioactief is dan andere soorten chroom. [33]Garcinia Cambogia bevordert ook gezonde serotoninespiegels om een positieve stemming te ondersteunen. [34]

# 14 Voedende probiotica met prebiotica

Spijsverteringsproblemen komen misschien vaker voor in je veertiger jaren en er kunnen veel boosdoeners zijn, waaronder hormonale veranderingen. [35]Geef je spijsvertering en immuunsysteem een boost door een goed probioticum met prebiotische vezels aan je wellnessroutine toe te voegen. [36]

Je spijsverteringskanaal is een bloeiend ecosysteem van microben, en hoewel dat misschien een beetje eng klinkt, is dat precies hoe het zou moeten zijn! Wanneer alles synchroon loopt, wegen goede bacteriën op tegen het slechte en verloopt de spijsvertering soepel. [36]Maar soms kan dat systeem een beetje uit de problemen raken en uw hulp nodig hebben.

Probiotica versterken de goede darmflora en prebiotica geven de goeden een omgeving waarin ze kunnen gedijen. Probeer het in Swanson Probiotics Probiotic + Prebiotic Fiber.

# 15 Vrouwelijke kruid Dong Quai

In je 40s zie je ook dat je menstruatiecyclus een beetje gek wordt door hormonale veranderingen, waardoor de tijd van de maand een beetje uitdagender wordt. Dit is een van de verschillende gebieden waarin dong quai supplementen kan helpen. [37]

Ook bekend als vrouwelijke ginseng, is dong quai een kruid uit dezelfde familie als peterselie en afkomstig uit Japan en China. Het wordt vaak gebruikt om ondersteuning te bieden tijdens de menstruatie, maar ook om te helpen bij menopauzale en pre-menopausale problemen. [37]

Op zoek naar de beste dong quai-supplementen? Verkrijg de harmoniserende en stimulerende voordelen van dit oude kruid Swanson Premium Dong Quai.

Je gezondste, geschiktste 30s en 40s

Het evenwicht tussen werk, leven en andere verantwoordelijkheden kan soms leiden tot het gevoel dat er gewoon niet genoeg tijd is voor zelfzorg, maar je verdient het jezelf een prioriteit te maken. Als u goed voor uzelf zorgt, zult u zich over het algemeen gezonder voelen en meer energie hebben, plus het zal ook aan de buitenkant zichtbaar zijn!

Begin vandaag met kleine veranderingen in uw wellnessroutine die in de loop van de tijd grote gevolgen zullen hebben. Probeer enkele van deze supplementen voor vrouwen ouder dan 30 en vrouwen ouder dan 40, en lees 6 Basisontspanningstechniekenvoor meer handige zelfzorgtips.

En meld je aan voorSwanson Gezondheids-e-mails, zodat u als eerste op de hoogte bent van nieuwe wellnessresources, innovatieve producten en waardevolle promoties.

Voetnoten & Referenties

  1. De meeste Amerikanen krijgen niet genoeg voedingsstoffen, maar ze consumeren Over-The-Top niveaus van vet en natrium: onderzoek. Medical Daily.(Bezocht 07/27/2018) []
  2. Wat veroorzaakt botverlies? MedlinePlus. (Betreden 07/11/2018) [] []
  3. Vitamine D-factsheet voor gezondheidswerkers. National Institutes of Health. (Betreden 07/11/2018) [] []
  4. Vitamine D-tekort stijgt in de VS, zegt studie. Wetenschappelijke Amerikaan. (Betreden 07/11/2018) []
  5. Effecten van stress op je lichaam. WebMD. (Betreden 27/07/2014) []
  6. Hersenen-huid verbinding: stress, ontsteking en veroudering van de huid. US National Library of Medicine. (Betreden 27/07/2014) []
  7. Wat zijn Adaptogenen en waarom nemen mensen ze? Tijd. (Betreden 27/07/2014) []
  8. Magnesium-informatieblad voor gezondheidswerkers. National Institutes of Health. (Betreden 07/11/2018) [] [] []
  9. Nam Magnesium, voel alles sprankelend. Forumbesprekingen van gebruikers van Magnesium. (Betreden: 07/19/2018) []
  10. Onbedoelde zwangerschapspreventie. Centrum voor ziektecontrole en Preventie. (Betreden 27/07/2014) []
  11. Foliumzuur. National Institutes of Health. (Betreden 27/07/2014) []
  12. De voordelen van proteïne. WebMD. (Betreden: 07/19/2018) []
  13. Eiwit bij elke maaltijd kan helpen de spierkracht te behouden naarmate u ouder wordt. Harvard Health Publishing. (Betreden: 07/19/2018) [] []
  14. Eet een eiwitrijk ontbijt om het hunkeren naar eten te verminderen, om te veel te eten te voorkomen, vindt onderzoeker. ScienceDirect. (Betreden: 07/19/2018) []
  15. IJzertekort bij vrouwen: beoordeling, oorzaken en gevolgen. PPMed. (Betreden 27/07/2014) []
  16. Iron Rich Foods. Amerikaanse rode kruis. (Betreden 27/07/2014) [] [] [] []
  17. Schisandra. WebMD. (Betreden 27/07/2014) []
  18. Adaptogenic Herbs: Nature's Solution To Stress. De Chiropractische Hulporganisatie. (Betreden 27/07/2014) []
  19. Remmende effecten van Schisandra chinensis-extract op acne-gerelateerde ontsteking en UVB-geïnduceerde photoaging. PubMed. (Betreden 27/07/2014) []
  20. 10 Bewezen gezondheidsvoordelen van kurkuma en curcumine. Healthline. (Betreden: 07/19/2018) [] [] [] []
  21. Geheugen en hersen Amyloïde en tau-effecten van een biologisch beschikbare vorm van curcumine bij niet-demente volwassenen: een dubbelblinde, placebo-gecontroleerde trial van 18 maanden. The American Journal of Geriatric Psychiatry. (Toegankelijk 2/14/2018) []
  22. Vitamine A en huidgezondheid. Oregon State University. (Betreden: 07/19/2018) []
  23. Antioxiderende activiteit van carotenoïden. ScienceDirect. (Betreden: 07/19/2018) []
  24. Nieuwe studie evalueert de effectiviteit van vitamines voor de behandeling van door de zon beschadigde huid. American Dermatology Association. (Betreden: 07/19/2018) []
  25. Vitamine A: Bronnen en voordelen. LiveScience. (Betreden: 07/19/2018) []
  26. Verbetering van natuurlijk verouderde huid met vitamine A (retinol). PubMed. (Betreden: 07/19/2018) []
  27. Omega-3 vetzuren informatieblad voor gezondheidswerkers. National Institutes of Health. (Betreden 27/07/2014) []
  28. GLA: geschikt voor een koning? Healthline. (Betreden 27/07/2014) [] []
  29. GLA: The "Good" Omega 6. Nutraceuticals World. (Betreden 27/07/2014) []
  30. Biotine. WebMD. (Betreden: 07/19/2018) []
  31. Biotine. National Institutes of Health. (Betreden: 07/19/2018) [] [] []
  32. Vechten tegen 40s Flab. WebMD. (Betreden: 07/19/2018) [] []
  33. Chromemate®. InterHealth USA. (Betreden: 07/19/2018) []
  34. Garcinia Cambogia Extract blokkeert vet, onderdrukt eetlust: het oude kruidendieet zou het volgende grote ding kunnen zijn. Medial Daily. (Betreden: 07/19/2018) []
  35. Spijsverteringssymptomen in de perimenopauze. Menopause Health Matters. (Betreden: 07/19/2018) []
  36. De voordelen van probiotica-bacteriën. Harvard Health Publishing. (Betreden: 07/19/2018) [] []
  37. Dong Quai. WebMD. (Betreden: 07/19/2018) [] []

Laat een antwoord achter

Hoofdmenu

voorkeuren

  • Valuta
  • Taal
  • Levering Land
Hoofdmenu

Internationale sites