Waarom zou u overwegen om Multivitaminen in te nemen?

Leestijd: 2 notulen
Waarom zou u overwegen om Multivitaminen in te nemen?

Het nemen van supplementen kan een effectieve manier zijn om de voedingsstoffen te krijgen die u misschien mist in uw dieet. Ze zijn gemakkelijk te onthouden om mee te nemen, kunnen eenvoudig worden opgeslagen en zijn verplaatsbaar. Multivitaminen zijn enorm handig en bieden je de geconcentreerde kick van vitamines die je lichaam naar jekunt.

Als je dieet niet rijk is aan mineralen en je worstelt om te weten welke voedingsmiddelen bevatten foliumzuur, ijzer, en vitamine C en D, bijvoorbeeld, dan hebben multivitaminen je bedekt.

Zolang u de aanbevolen dagelijkse dosering van multivitaminen natuurlijk niet massaal overschrijdt, is het niet schadelijk om te beginnen met het gebruik van multivitaminen als onderdeel van een gezonde en evenwichtige levensstijl. Je kunt proberen ze te nemen om te zien of je je steeds sterker, alert en gedreven begint te voelen.

Helderdere huid

Het verzorgen van je huid is een essentieel onderdeel van je gezondheidsroutine, het is het grootste orgaan van het lichaam en het houdt je beschermd tegen de zon en andere elementen.

Het verzorgen van je huid is geen zwaar werk en je moet de overduidelijke gevaren van blootstelling aan de zon, roken, overmatige alcoholinname en het niet drinken van voldoende water vermijden.

Om ervoor te zorgen dat je huid er gezond en jeugdig uitziet, kun je multivitaminen nemen die inclusief zijn vitamine D, vitamine C (ook te vinden in citrusvruchten en kan helpen beschadigde huid te genezen), de antioxidant vitamine E, net zoals vitamine K.

Vitamine K tekortkomingen zijn enigszins zeldzaam; echter, patiënten worstelen met hun vermogen om wonden, krassen en blauwe plekken te genezen, vooral na chirurgische ingrepen. Om uw inname van te verhogen vitamine K, kunt u beginnen met het eten van groene bladgroenten, zoals boerenkool, kool, groene bonen en spinazie.

tekortkomingen

Het beheren van een vitaminetekort kan moeilijk zijn, vooral als de tekortkoming je vermoeid, prikkelbaar, achy en zwak maakt. EEN vitamine B12, B6 foliumzuur, en riboflavine tekort kan vermoeidheid en bloedarmoede veroorzaken.

Een dieet met een tekort aan enkele van de meest cruciale vitaminen kan een verscheidenheid aan onaangename symptomen veroorzaken, en het is jouw rol om te proberen ze te herkennen en er vervolgens iets aan te doen. Uw huisarts kan u net zo veel medicijnen voorschrijven als zij zouden kunnen voorstellen om uw dagelijkse inname van bepaalde mineralen te verhogen.

Als u multivitaminen gebruikt, kunt u zich minder vermoeid en zwak gaan voelen totdat u de kracht heeft om verder onderzoek te doen naar de verschillende voedingsmiddelen die u nodig heeft om meer te eten, om voor uzelf te koken en maaltijdplannen te maken.

Cognitieve gezondheid

Het gezond en gezond houden van je hersenen is essentieel voor een gezond leven. Vitaminen beschouwd als de meest bedreven in het ondersteunen cognitieve gezondheid en het stimuleren van hersenkracht omvatten de wil van foliumzuur, calcium, magnesium en zink.

Het voedsel dat je eet kan de mineralen leveren die je nodig hebt om je mentaal alert te houden gedurende de dag, en deze komen in de vorm van grote hoeveelheden, en vooral die met een lage GI, evenals vette vis, bosbessen, tomaten en bananen die vol zitten kalium.

Als u merkt dat uw dagelijkse voeding ontbreekt in dergelijke voedingsmiddelen, dan kan het nemen van een handige multivitamine u helpen uw lichaam te voeden terwijl u probeert uit te zoeken hoe u uw dieet het beste kunt verbeteren en elke micronutriënt kunt krijgen die het nodig heeft.

Laat een antwoord achter

Hoofdmenu

voorkeuren

  • Valuta
  • Taal
  • Levering Land
Hoofdmenu

Internationale sites